Κεφάλαιο 7.

5.5K 446 6
                                    

3 μέρες πέρασαν και έχω κάνει τα χαρτιά για την μεταγραφή μου από την Αθήνα, στο παράρτημα της σχολής,στην Θεσσαλονίκη. Μαζί μου θα έρθει και η Νεφέλη αν και επέμενα πως δεν πρέπει εκείνη επέμενε πως θα χρειάζομαι βοήθεια αυτούς τους 9 μήνες της εγκυμοσύνης. Σήμερα θα πάω να ενημερώσω του γονείς μου για την εγκυμοσύνη μου και για την αποχώρηση μου από την πόλη. Όσο αναφορά τον Απόλλωνα,από εχθές μου τηλεφώνησε αρκετές φορές άλλα όλες τις απέρριψα. Εκείνος μου έχει πει να μην τον ξανά ενοχλήσω έτσι και αλλιώς.

Απόλλωνα Pov.

Εκείνη,από εχθές σκέφτομαι εκείνη και την μικρή ψυχούλα που δημιουργήσαμε εγώ και εκείνη. Εχθές όταν ήρθε είχε έναν άλλο αέρα,ήταν πληγωμένη το είδα στα μάτια και νιώθω τόσο μαλάκας σκέφτοντας πως αυτόν τον πόνο τον δημιούργησα εγώ. Πρέπει να της εξηγήσω,πρέπει να της ζητήσω συγγνώμη για όλο αυτό τον πόνο γιατί μπορεί το πρώτο καιρό να υποκρινόμουν άλλα τον τελευταίο καιρό όλα αυτά που της έλεγα ήταν αληθινά. Και τώρα κάθομαι στο μπαλκόνι ,της μονοκατοικίας που μένω, και πίνω πολύ για να ξεχάσω. Να ξεχάσω πως την πλήγωσε για ένα στοίχημα που έβαλα μαζί με τον Κωνσταντίνο και τον Φάνη. Γαμώτο τώρα την νιώθω,τώρα νιωθω το πως περνούσε. Συγγνώμη μωρό μου,θα επανορθώσω θα το δεις.

Αλκμήνης Pov.

Είμαι έξω από το διαμέρισμα περιμένοντας κάποιον να μου ανοίξει,το άγχος έχει παραλύσει όλο μου το κορμί.

Έλα παιδί μου,πέρνα μέσα είναι και ο Μπαμπάς.

Γεια σου μαμά,θέλω να σας μιλήσω.

Λέω και μπαίνω μέσα στο εσωτερικό. Στο μικρό σαλονάκι μάθετε ο Μπαμπάς μου,ο Μάριος,ενώ από πίσω του έχει έρθει η μαμά μουΙσμήνη.

Τι θα ήθελες να μας πεις αγάπη μου;

Είμαι έγκυος,και αύριο πρωί πρωί θα φύγω για την Θεσσαλονίκη είναι όλα κανονισμένα.

To be continued.

-Μαέβα

He destroyed us.Where stories live. Discover now