3 χρόνια αργότερα.
Αμέλια,έλα να φας θα πάμε στην νονά!
Ήρθα,μανούλα!
Και τότε η μικρή μου Ηλιαχτίδα ξεπρόβαλε από το δωμάτιο με τις ροζ χνουδωτά της πιτζαμούλες.Αγουροξυπνημένη με πήρε αγκαλιά και εγώ την έβαλα στο ψηλό καρεκλάκι φαγητού της και ρης σέρβιρα ένα μπολ με γάλα και σοκολατένια δημητριακά μαζί με τέσσερα μικρά&αφράτα κρουασανάκια και ένα ποτήρι χυμό βύσσινο.
Η κορη μου,η Αμέλια,είναι φωτοτυπία του πατέρα της. Προσπαθώ να μην μιλάω συχνά για το Απόλλωνα,ειδικά όταν η μικρη μου είναι μπροστά αλλα η καρδια μου του ανήκει ακόμα. Πριν μερικούς μήνες έμαθα πως η νέα ρου σύντροφος είναι αγγλίδα ηθοποιός,η οποία βρίσκεται στα πρώτα της βήματα,ονόματι Stormy Robinson. Είχα κλάψει πολύ εκείνη την μέρα,τόσο πολύ που η μικρή μκυ Αμέλια μου είχε πει πως όποοπς και αν με στεναχώρησε δεν άξιζε τα δάκρυα μου. Μικρό μου πλασματάκι.
Μαμά εγώ φταίω που δεν έχω μπαμπά;
Όχι,αγάπη μου.Ποιός θα μπορούσε να σου αντισταθεί σε ενα τόσο όμορφο και γλυκό πλασματάκι σαν την ηλιαχτίδα μου;
Μα..μα..όλες μου οι φιλες εχουν μπαμπα και εγω όχι.
Λέει και ξεσπάει σε κλάματα,όχι ηλιαχτίδα μου μην κλαίς για τον μαλάκα τον πατέρα σου. Μην κλαις.
Αγάπη μου,ο μπαμπάς σου μας άφησε γιατί δεν ήταν ικανός για να γνωρίσει ενα τόσο γλυκό πλασματάκι σαν και εσένα.
Απόλλωνα Pov3,5 χρόνια περάσανε που έχω να την δω. Νομίζω πως ήρθε η ώρα να ξαναπονέσει. Ήρθε η ώρα να την τιμωρήσω που γέννησε το μπασταρδάκι. Που μου μοιάζει τόσο πολύ.Αυτή φτέει που αυτό το μικρό τερατάκι μου μοιάζει.Κανόνισα με τα παιδιά να κάνουμε το προηγούμενο σχέδιο τώρα που η Νεφέλη μένει με τον αχαΐρευτο τον αδερφό μου. Μου ήθελε και γκόμενα ο Οδυσσέας.Έχει χάρη που δεν ξέρει ακόμα την αλήθεια.
Αλκμήνη ετοιμάσου να υποφέρετε.
-Μαέβα♡
YOU ARE READING
He destroyed us.
Teen FictionΈνα στοίχημα.Μία απρόσμενη εγκυμοσύνη.Όταν η Αλκμήνη Ιωάνου μένει έγκυος η πρώτη σκέψη που κάνει είναι να ενημερώσει τον πατέρα του παιδιού.Διωγμένη από όλους και από όλα η Αλκμήνη φεύγει για μία νέα αρχή με την κολλητή της όταν ο Απόλλωνας Χατζηστα...