Κεφάλαιο 22.

4K 334 6
                                    

Α/n: Επειδή στις 17 Ιουνίου είναι η παράσταση του χορού μου&μέσα Μαΐου έχω εξετάσεις.Θα προσπαθήσω να ανεβάζω κεφάλαια Κυριακές ή Τετάρτες♡ Ευχαριστώ για την κατανόηση!

**

Αλκμήνης Pov.

Ουφ,σφουγγάρισμα,σκούπισμα και τέλος. Τελικά είναι δύσκολο να είσαι μαμά&να έχεις το δικό σου σπίτι.Μάνα,τώρα σε καταλαβαίνω.

*Ντριν,ντρίν*

Ποιος να είναι τέτοια ώρα;Η Νεφέλη είναι στην δουλειά,ο Οδυσσέας στους δικούς του,Οι γονείς μου δεν με έχουν επισκεφτεί ποτέ,τότε ποιός;

Ανοίγω την πόρτα και βλέπω δύο μαυροφορεμένους άντρες με κουκούλες να καλύπτουν τα χαρακτηριστικά τους.Το μόνο που φαίνονται είναι τα μάτια τους. Ο ένας έχει γαλανά και ο άλλος σμαραγδί,σαν τα δικά του.

Ξαφνικά αρχίζουν να με πλησιάζουν απειλιτικά με ένα λευκό πανί ο καθένας ενώ τα όπλα στο παντελόνι τους είναι ορατά.Αρχίζω να φωνάζω με αποτέλεσμα η μικρή να κατέβει.

Μαμά?τι συ-

Αμέλια,ανέβα πάνω και κλείδωσε την πόρτα σου!

Αυτά ήταν τα τελευταία λόγιαα που είπα στην μικρή μου,όταν μας έπιασαν και τις δύο και μας έκαναν να κοιμηθούμε βαθιά.

Απόλλωνα Pov.

Ωωω,κοιμούνται τόσο ήρεμες. Κρίμα που η ζωή τους θα γίνει κόλαση σε λίγο.

Πολλοί με λένε ψυχάκια,αλλά ξέρετε κάτι;Πλέον αυτό είμαι.Ένας ψυχάκιας που δεν θέλει να τον πληγώνουν.Είμαι ένα κάθαρμα,αυτό είμαι.Αλλά μαρέσει.Μου αρέσει να βλέπω τον διάολο με τα βαμμένα μαύρα σγουρά μαλλιά να πονάει.Και τώρα πάμε στο τερατάκι με τα ξανθά μπουκλάκια.Είναι τόσο αγνή,τι κρίμα όμως.Η μαμά της δεν ήταν καλό παιδί.Η μαμά της με ανάγκασε να την αναγνωρίσω. Η μαμά της θα πληρώσει για αυτή της την μαλακία.Της είχα κάνει την χάρη τότε γιατί ήμουν στουπί και όταν ο Φάνης με ενημέρωσε για αυτή την μαλακία που έκανα είπα πως θα έρθει η στιγμή που θα πληρώσει η καριόλα.

-Μαέβα♡

Σύντομα θα ανεβάσω Q&A♡

He destroyed us.Where stories live. Discover now