Ο πατέρας μου έχει μείνει με ανοιχτό το στο στόμα ενώ η μαμά μου κρατιέται να μην δακρύσει.
Αυτό ήρθα σαν σας πω,ελπίζω να με στηρίξετε.
-Να σε στηρίξουμε;Πας καλά;! Είσαι έγκυος εκτός σχέσης και είσαι τόσο μικρή!Αυτό το μπάσταρδο θα πας να το ρίξεις!
-Όχι μπαμπά!Εγώ δολοφόνος δεν γίνομαι. Ζήτησα την στήριξη σας,όχι την γνώμη σας!Φεύγω δεν θέλω να σας ξαναδώ ποτέ! Πότε και ούτε εσείς θέλω να έχετε σχέση με το παιδί μου. Δεν σας αξίζει να έχετε εγγόνια!
Είπα και έφυγα εξαγριωμένη από εκεί. Αύριο πετάω,αύριο μια νέα ζωή με περιμένει. Μακριά από τους άθλιους γονείς μου και τον ηλίθιο τον Απόλλωνα.
Το κινητό μου δονείται και για ακόμα μια φορά με παίρνει τηλέφωνο ο Απόλλωνας. Ας το σηκώσω να δω τι θέλει να μου πει!
Τι θες Απόλλωνα;
Σαγαπάω Αλκμήνη!
Απόλλωνα κόψε τις μαλακίες και πες μου τι με θες!
Αλκμήνη συγγνώμη. Έλα να μεγαλώσουμε μαζί το αγγελούδι μας Αλκμήνη. Μην φύγεις,σ'αγαπάω.
Απόλλωνα είσαι μεθυσμένος;
Δεν ξέρω!
Λέει και γελάει. Γαμώτο σου Απόλλωνα. Αυτό το γέλιο σου,ο πιο αγαπημένος μου ήχος.
Πόσο ήπιες Απόλλωνα;
Λιγοο..Αν δεν κάνω λάθος γύρω στις 5 βότκες.
Τςτς,Απόλλωνα που είσαι;
Στο μαγαζί που σε είχα γνωρίσει πρώτη φορά,ήθελα κάτι να σε θυμίζει.
Άσε τις μαλακίες. Έρχομαι να σε μαζέψω.
Γρήγορα μπαίνω στο αυτοκίνητο και πάω σε εκείνο το μπαράκι που φιλοξενεί τις αναμνήσεις μας. Μπαίνω μέσα και βλέπω έναν Απόλλωνα τύφλα με μια δίμετρη κοκκινομάλλα να του τρίβετε. Μα εκείνος την απομακρύνει. Πάω κοντά του και τότε σηκώνει το κεφάλι του και βλέπω πως έκλαιγε. Κάτσε. ΤΙ ΈΚΑΝΕ;
Αλκμήνη;Ήρθες!
Ναι,ήρθα. Έλα πάμε.
Σε όλη την διαδρομή δεν σταμάτησε να τραγουδάει. Ξεκίνησε λέγοντας το 'Σβήσε απόψε το φεγγάρι' του Μητροπάνου και τώρα λίγα μέτρα μακριά από το αυτοκίνητο τραγουδάει το 'Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι' το μεγάλο Hit των Ζουζουνιών.
Προβλέπετε μεγάλη νύχτα!
-Μαέβα♡
YOU ARE READING
He destroyed us.
Teen FictionΈνα στοίχημα.Μία απρόσμενη εγκυμοσύνη.Όταν η Αλκμήνη Ιωάνου μένει έγκυος η πρώτη σκέψη που κάνει είναι να ενημερώσει τον πατέρα του παιδιού.Διωγμένη από όλους και από όλα η Αλκμήνη φεύγει για μία νέα αρχή με την κολλητή της όταν ο Απόλλωνας Χατζηστα...