1.🔪🔫FIRST PURGE IS COMING🔪🔫

1K 96 7
                                    

Та цэвэрлэгээ гэж кино үзсэн үү? Тэгвэл тэр кино бодит амьдрал дээр болох гэж байна. Солонгос улсад 2019.5.1-нд. Үүнийг эсэргүүцэх хүмүүс олон байсан ч зарим хүмүүс хэн нэгнийг хөнөөхөд гайхалтай үе гэж бодон дотроо баярлаж байлаа.

Яг энэ үед ахлах сургуулийн сахилаггүй охид хэнийг алах тухайгаа дөрвүүлэхнээ ярилцан жагсаалт гаргаж байв.

-Физикийн багшийг алцгаая тэр нэг улирал намайг муу гаргасан гэж Жэнни гоншигнох бол бусад нь толгойгоо дохино.

-Бас Ким Хэри болон тэрний дагуулуудыг мартаж болохгүй . Тэд нар бол жинхэнэ өлөгчингүүд гэж Лиса хэлэх агаад

Тэдний нэрийг сонсоод хүн болгон дотроо чимээгүйхэн инээд алдаж яаж алах тухай бяцхан төлөвлөгөө гаргаж байлаа.

Төлөвлөгөө дуусч тэдний жагсаалтанд одоо 20 гараад хүн байх ажээ. Маргаашийг хүлээх л үлдлээ.

Маргааш бүрээ үлээхээр цэвэрлэгээ эхлэх болно. Оройн 22 цагаас өглөөний 8цаг хүртэл ямар ч хууль дүрэм үйлчлэхгүй гэдгийг анхаарна уу. Та бүхнийг бурхан ивээг :)

гэсэн зарлал зурагтаар, гадаа байшингын ханан дээр ч наалдаастай байх агаад хүмүүс дор бүрнээ амьд үлдэхийн тулд яаж тэмцэх тухайгаа бодно.

Харин зарим хүмүүс хэн нэгнийг хэрхэн алах тухайгаа дотроо төлөвлөгөө боловсруулан мишээж байлаа...

Цуст аллагууд ойртсоор...

The Purge |Blackpink| completedWhere stories live. Discover now