8.Killer & Princess

562 88 13
                                    

Blackpink-ынхан одоо нэгэн том тансаг харшийг зорих ажээ. Өндөр гоёмсог хашааны урд зогсоход Жэнни жолоочийн суудал дээрээсээ хажууханд байх мекирпонд Жэнни байна гэж хэлэхэд харуул хамгаалалт сайтай өндөр хашаа нээгдэн дотроос нь буу барьсан цэргүүд гарч ирэх аж. Тэд хашаагаар дотогш орлоо.

Ард хашаа ахин хаагдан хамгаалалт дахин бэхлэгдэх сонсогдох бөгөөд тэд харшийн урд ирээд машинаасаа буулаа.

Тэр дөрөвийн өмнөх харшийн гоёмсог хаалга онгойн дотроос нь ахин буу барьсан цэргүүд гарч ирэх аж. Тэд орох үед ахин өндөр хаалга хаагдан харуул хамгаалалтаа бэхлэлээ

Хажууханд байх нэгэн том биетэй залууд тэр эмэгтэй хаана байна гэж Жэнни хэлэх агаад

-Танийг хэлсний дагуу бариад доор зооринд хийчихсэн байгаа гэж биерхүү залуу хариулах ажээ.

Жэнни болон охид цааш яван зоорины хаалган дээр ирэхэд Жэнни хажууханд байх эртний хийцтэй модон шүүгээн дээрээсээ хос савьхан бээлийгээ авч өмслөө.

Бидэнд хэр хугацаа үлдсэн бол гэж Жэнни охидоос асуухад

-7н цаг болж байна. Ганц цаг үлдсэн гэж Жисүү ханан дахь классик хийцтэй цаг руу харан хэллээ.

-Хангалттай болноо гэж Жэнни инээмсэглэн хэлэх нь цаана л нэг жихүүдэс төрүүлэм.

Зоорийн хаалгыг онгойлгоход доош буух олон шат тэднийг угтлаа. Жэнни савьхан бээлийгээрээ хажуудах бариулаас барин яг л гүнж шиг алхана.

Гэхдээ...

Гүнж ингэж алхсаныхаа дараа хааны гэр бүлийнхэнтэйгээ хамт цайллага хийдэг бол Жэнни ингэж алхсныхаа дараа ээжийгээ алах болно.

The Purge |Blackpink| completedWhere stories live. Discover now