4. Hi i'm JiSoo, Kim JiSoo

576 79 14
                                    

Тэдний дараагийн бай бол Жисүүг шархлуулсан нэгэн. Ким Жисүү ахлах сургуулийн эхний жил ямар даруухан хөгжилтэй охин байсаныг мэдэх үү? Тэр хүн болгонд туслаж үргэлж инээн явдаг байсан.

Харин одоо? Тэр аль хэдийн өөрчлөгджээ. Өөрт нь чин сэтгэлээсээ дурласан залуугын халаасыг хоослоод алга болдог нэгэн болж.

Яагаад? Хэн тэрнийг ийм болгосон юм бол?

Тэр бол Жонбал гэх залуу. Нэр нь хүртэл тэнэг сонсогдож байгаа биз. Жисүү түүнийг муу тал бүгдийг үл хайхран түүнд дурласан. Гэвч тэр залуу Жисүүг зөвхөн нэг шөнийн зугаа гэж харсан нь харамсалтай.

Жисүү нэг өдөр гэртээ байх үед утас нь дуугарсан Жон Жонбал. Тэр инээмсэглэсээр утсаа авахад Жонбал түүнийг гэрт нь ирээч гэж гуйж байлаа. Жисүү эргэлзсэн ч түүнд хайртай болохоор яаж чадаагүй гомдчихвий гэж бодон гэрт нь очиход...

Түүнийг юу угтсан гээч?

Гэр дүүрэн Жонбалын эрэгтэй найзууд тэд Жисүүг хүчиндэж тамын зовлонг түүнд амсуулсан билээ. Ялангуяа Жонбал гэх залуу тэр Жисүг найзууд нь түүнийг яаж шаахыг харсаар инээсээр суусан.

Тэр үед Жисүгийн доодхоос илүү сэтгэл нь зурагдаж ахиж хэзээ ч эрэгтэй хүнд итгэхгүй гэх амлалт өгч одоогийн Жисүү болсон билээ.

Тэр ахин хэзээ ч Жонбал гэх залуутай уулзаагүй. Харин одоо Жисүү түүнд хар бараан дурсамж болсон тамын газарт, түүний гэрт ирчихээд байна.

Дуу явж эхэллээ

Blackpink in your area~

Жонбалын гэрийн гадаа дуу явж эхлэхэд тэр цонхоороо харлаа. Жисүү гэрлээр бүрхсэн машин дээр маск, цагаан плажтай зогсон цагаан хоолой барин ярьж байв.

-Чи бидний анх яаж танилцсанг санаж байна уу? Би чамд өөрийгөө танилцуулахдаа

-I'm Jisoo Kim Jisoo гэж хэлж байсан. Харин одоо тэр үеийг хараал идэг би яг одоо чамайг алахаар энд байна. Надад хар бараан дурсамж бэлэглэсний чинь төлөө би чиний толгойг тасдах болно бас найзуудын чинь

-Өө нээрээ мартчихаж аль хэдийн тэдний толгойг авчихсан хармаар байна уу? гэсээр тэр гартаа барисан шуудайтай зүйлээ газар шидлээ.

Жисүүгийн газарт шидсэн шуудайнаас толгойнууд гарч ирэн, бөмбөрсөөр ямар нэгэн юм мөргөөд зогсож байв. Энэ нь Жонбалыг улам сандаргаж байлаа.

-Танай гэр бүл боломжийн биш гэдгийг би мэднэ. Тэдэнд хамгаалалт авах мөнгө байхгүй биз дээ. Чи тэднийг ч гэсэн алуулмаар байна уу? эсвэл өөрөө гараад ирэх үү?

Чамд таван минут өгье гэсний дараахан ахиад өнөөх дуу явж эхэллээ.

Blackpink in your area~

The Purge |Blackpink| completedWhere stories live. Discover now