2. Today is purge day.

703 85 13
                                    

Цэвэрлэгээ эхлэх цаг ойртсоор Blackpink-ийнхан хашаа явж хэнийг алчихаад дараа нь хашаа явах тухайгаа ярилцацгаана.

Та нар тэднийг яагаад Blackpink гэж нэрлэсэн гэж бодож байна. Тэд залуусын хүсдэг эмэгтэйлэг, янаг дүр төрх, халуухан бие бүгд тэдэнд бий. Яг л янаг яагаан өнгө шиг.

Харин хар өнгөний тухайд мэдээж тэдэнд хар тал, харанхуй дурсамжууд , өс хонзон тээсэн сэтгэл ч бий. Тиймээс энэ хоёрын төгс нийлбэр BLACKPINK.

Оройн 22 цаг болоход бүрээн дуу өмнөд солонгос улсын өнцөг булан бүрт дуугарч байлаа. Зарим нэг нь энэ түгшүүрийн дуунд баярлан мишээх бол зарим нэгэн нь айдаст автан өөрийгөө яаж хамгаалах тухай гэр бүлийнхэнээ яаж хамгаалах тухай бодоцгооно.

Гудамжинд байх орон гэргүйчүүд өөрсдийн гунигт хувь тавилантайгаа эвлэрцгээн бодолд дарагдах бол өмнөд солонгосын ядуу буюу ямар ч хамгаалалт авах мөнгөгүй хүмүүс дотроо Хойд Солонгост амьдарч байсан бол гэх битүүхэн хүсэл тээх ажээ.

Харин Сөүлийн нэгэн харшийн урд дуу явж эхэллээ.

Blackpink in your area~

Гэрийн эзэн охинтойгоо хамт камераараа айдаст автан ширтэх агаад камерны урд маск зүүж цагаан дэврэгэр плаж өмссөн ч тэр нь цусаар будагдсан Лиса зогсох ажээ.

-Сайн уу! Ким Хэри

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Сайн уу! Ким Хэри. Би чамайг намайг хуурч түүнтэй унтсаны чинь хариуг авахаар ирлээ гэж хэлээд Лиса зогсоо зайгүй инээх ажээ. Камерны урд эргэлдэн бүжиглэн Blackpink in area~ гэж дуулан хэлэх нь улам жихүүдэс төрүүлэм аж.

The Purge |Blackpink| completedWhere stories live. Discover now