6. Nam Teacher

572 86 1
                                    

Сөүл хотын гудмаар цуст аллагууд энд тэндгүй болж хүмүүсийн орилоон зарим нэгнийх нь инээд тэнгэрт хадаж байлаа. Там гэж байдаг бол Солонгос улс яг энэ цаг мөчид л тэр там нь байх.

Харин Blackpink-ынхан нэгэн чимээгүй дүүргийг зорих ажээ. Энд тийм ч их чимээтэй ч биш. Яахав хаяаахан хэн нэгэн эмэгтэй орилон уйлах дуу сонстоно. Тэд машинаас буухад нэгэн том хотхонд ирсэн байх ажээ. Хотхоны **** гэсэн тоот байшингийн урд Blackpink-ынхан зогслоо.

Ружэ хажууханд байх камерлуу хараад бохио үлээн Нам багшаа та хаалгаа онгойлгоод өгөх үү? Би хүчээр орох уу? гэж хэлнэ.

Та яагаад багш гэж гайхаж байж магадгүй. Багшийгаа зөвхөн дүнгийн төлөө алах нь ч гэж бодож байж ч магадгүй.

Гэхдээ үгүйдээ Жэнни өмнө нь зүгээр л дүрсгүйтэн хэлсэн юм шүү. Тэдний аллага болгон утга учиртай багахан зүйлийн төлөө биш. Ружэгийн хувьд ч гэсэн. Нам багш гэх тэр залуу бол түүний анхны хайр, анхны бүхнийг авсан нэгэн.

Тэр залуу өдөр бүр Ружэг өрөөндөө дуудан хайрыг бүтээлцдэг байсан. Түүний багш шүү дээ. Гэхдээ тэд бие биедээ хайртай байсан. Эсвэл Ружэ л тэгэж боддог байсан байх.

Эцэст нь тэр залуу эхнэртэй болж таарсан. Ружэ маш их шархалж байсан ч арай түүнийг үзэн ядах хэмжээнд биш байлаа. Гэвч нэг өдөр...

Ружэг гэртээ унтаж байх архи уусан Нам багш орж ирсэн. Тэр залуу явснаас хойш Ружэ гэрийн кодоо солиогүй нь харамсалтай. Тэгээд тэр Ружэгийн дотор өөрийнхийгөө оруулсан. Ямар ч сануулгагүй, хуурайгаар нь. Энэ амьдын там өглөө болтол үргэлжилж сая л дуусахад Ружэ уйлсаар байлаа. Гэвч хажууд нь тэр эрэгтэй юу ч болоогүй мэт унтсаар. Өглөө сэрээд Нам багш гайхсан ч уучлалт гуйгаагүй харин ч Ружэ түүнийг хараан зүхэн уйлах үед, тэр хацар дээр нь алганыхаа том улаан мөрийг үлдээгээд хэнд ч хэлж болохгүй гэх сануулгыг өгсөн билээ. Үүний дараахан Ружэ сургуулиа сольж одоо ийм байдалтай гэрийнх нь үүдэнд ирчихээд байна.

Лиса машиныхаа багажнаас том хөрөө гарган хаалгыг нь өрөмдөж эхэллээ.

-Нам багшаа би удахгүй орлоо.

Үүнтэй зэрэгцэн дуу явж эхэллээ. Тэдний энэ шөнийн аллагын сүлд дуу. Магадгүй энэ дуу там руу хүмүүст л сонсогддог байх.

The Purge |Blackpink| completedWhere stories live. Discover now