Először is szeretném megköszönni a kommenteket nagyon jól estek és boldoggá tett, hogy ennyien várják vissza a Criminal love-ot de ugyanakkor örömmel olvasnák az új történetemet.❤️ Ez kicsit más lesz mint az első könyvem, de annak ellenére, hogy kicsit könnyedebben indul maga a könyv, a történet alakulását izgalmasabbra tervezem minél inkább belemegyünk és haladunk a fejezetekkel.
Bár fanfictionként van feltüntetve mégsem egészen erről van szó pusztán Shawn karatere az ami megfogott pont úgy mint Zayn-é itt. A különbség annyi, hogy itt a Shawn Mendes név megmarad. Hasonlóságok lesznek a karakter és Shawn személye között de tervezek eltéréseket.
A fejezetek előre megvannak írva így hetente 2 fejezetet tudok ígérni nektek. Igyekszem hosszabb részeket hozni és minél változatosabban írni, de tudnotok kell az első pár rész amolyan bevezető lesz pár leírással de hamar beindul majd a történet.
(Amit még tudnotok kell, hogy ez egy kevésbé szokványos leírással indul hiszen úgy fogom írni mintha a főszereplőnőnk életrajzát olvasnánk. --> úgyis kiderül az első fejezetből csak ömlenek a számból a szavak )
Remélem tetszeni fog nektek mert én nagyon izgatott vagyok és rengetek ötlettel írom nektek.
Pénteken (azaz holnap) 22.00- körül az első fejezet felkerül majd figyeljétek!❤️
https://www.wattpad.com/story/126672806-act-like-you-love-me-shawn-mendes-ff
"Mikor megkaptam az értesítést, hogy felvettek az egyetemre sosem gondoltam volna, hogy ekkora jelentőséggel lesz majd az életemre. Illetve, hogy javítsam magam nyilvánvalóan tudtam, hogy jelentőséggel lesz, azonban én akkor inkább a munkámra és jövendőbeli hivatásomra asszociáltam, nem pedig kusza, tragikus ugyanakkor komikus és kibogozhatatlan szerelmi életemre. Életemben csak 3 férfi volt jelen mind kisebb mind huzamosabb időre értve egyaránt és hazudnék ha azt mondanám nem bántam meg, hogy legnagyobb álmom húzott bele az általuk állított zsákutcába. Egészen pontosan a Yale Egyetem Politikai tanulmányok szaka. A hely ahol az életem minden túlzás nélkül 18 év után végre elkezdődött."
YOU ARE READING
WHERE IS SELIA? - Átírás alatt
RomanceSelia Martinez egy átlagos 16 éves lány.. Jó tanuló, segítőkész.. Egy tipikus jó kislány.. Azonban szeptember 27.-én teljesen megváltozik az élete.. Találkozik Zac Dentonnal a nem éppen átlagosnak mondható sorozatgyilkossal.. Zac Denton a hírhedt...