~10.Kapitola~

211 12 3
                                    

Když jsme přišli k mému baráku, vyndala jsem z vaku klíčky a odemkla vchodové dveře.

Vešla jsem dovnitř a zula si boty, Mac šel hned za mnou.

"Tak co budeme dělat?" zeptal se Mac

"No nevím tak jako můžeme se kouknout na nějaký film. Teda jestli chceš."

"Jako klidně, filmy mám rád" usmál se na mě

"Tak jdi do obýváku, v ty skříňce pod televizí je krabice s filmama, na každý krabici je napsaný žánr tak něco vyber. Já mezitím udělám něco k večeři." řekla jsem mu a postrčila jsem ho z chodby směrem k obýváku.

Přemýšlela jsem co bych mohla uvařit, ale nakonec jsem si řekla že udělám jen hranolky s Čínou, o ty vím že ji umím a hlavně na ni mam chuť.

Pustila jsem se do krájení masa, ale najednou mě zezadu objali silné ruce a já se strašně lekla.

Mac se začal strašně smát, a já hrála uraženou.

"Ty debile, víš jak jsem se lekla?!" zakřičel jsem na něj naoko naštvaně

"Nojo furt, tak promiň, já jen že už mám vybraný film tak jsem ti šel pomoct. Promiň" uculil se na mě.

"OK, omluva se přijímá. Tak a teď můžeš udělat hranolky. Vyndej si je z mrazáku. Já tady mezitím dodělám tu činu."

Když jsme měli hotovo, vyndala jsem dva talíře a nandala na každý, trochu hranolek a k tomu činu.

Vzala jsem si ze skříňky skleničky a vyndala jsem z lednice jahodový džus. Do každé skleničky jsem trochu nalila.

Vsechno jsem to položila na plastový tác, a šla jsem to odložit do obýváku na stůl. Mac mě jen jako ocásek následoval.

Když jsem viděla co vybral musela jsem se usmát. Vybral horor IT, už dlouhou dobu jsem se na to chtěla podívat, ale nebyl nikdo kdo by koukal se mnou.

Janie říkala že je to blbost, rodiče se mi nevěnovali, sestře bych nikdy neřekla a nikoho jiného nemám.

"To je super, na TO jsem se chtěla už dlouho podívat, ale jsem srab."

"takže jsem vybral dobře?" zeptal se mě

"Lip už jsi vybrat nemohl"

"Tak to je dobře " uculil se na mě

"No jestli je dobře že budeš muset spát se mnou v pokoji, protože budu posraná až za ušima, tak je to dobré" usmála jsem se

"No tak super, alespoň budu mít doopravdy dovoleno s tebou spát" zašklebil se

Jen jsem se na něj nechápavě podívala

"No posledně když jsem s tebou spal jsi mi to nepovolila, tak teď jsi si o to sama řekla"

"Jo ahaaa, tak teď už to chápu" zasmála jsem se.

"No tak pustíme už ten film, nebo tu budeme jen sedět a koukat na vypnutou televizi"

"Jo už to jdu pustit, už mám i hlad takže asi tak"

"Jo vlastně my tady máme jídlo, mňam, víš že já miluju jídlo." usmál se

"Jojo stejně jako já" zasmála jsem se

Pustila jsem film a šla se posadit vedle Maca na sedačku. Vzala jsem si svůj talíř s jídlem, a dala si hranolku.

Mac si dal nohy na stůl, talíř si dal na klín a začal jist.

Vždycky když byla ve filmu strašidelná scéna, namáčkla jsem se na Maca. On se jen úšklebil tomu jaký jsem srab.

Když jsme dokoukali film bylo už 22:30 a já jsem byla unavená. Sice byla zítra sobota, ale já už chtěla jít spát.

Vzala jsem talíře a skleničky a odnesla je do kuchyně a dala je do myčky. Myčku nemůžeme moc používat. Na to jsem tu já, ale když jsem čas od času sama doma tak ji používám.

"Hele Maci nepůjdeme si lehnout? Jsem celkem unavená, ale musíš jít se mnou, strašně se bojím." řekla jsem mu kdyz jsem přišla do obýváku

"Jo jdeme, ale hele vážně jsem si myslel že se budeš bát víc. Většina holek by křičela atd, ale ty až na to že jsi měla asi v plánu že mě udělat sardinku byla v pohodě" úšklebil se na mě

"Já u hororů nekřičím, já mám strach vevnitř. A sardinku bych z tebe nechtěla udělat, protože sardinky nemám ráda"

Šli jsme nahoru a já šla do kumbálu pro nějakou přikrývku a polštáře. Dala jsem to Macovi.

"Udělej si postel tak jak to chceš, já jdu do koupelny"

Jen kývl na souhlas.

Že skříně jsem si vyndala svoje pyžamo, Teda vlastně kraťasy a tričko, ale já pyžama jako normální nenosím.

Zamkla jsem se v koupelně, svlékla jsem se a vlezla si do sprchy.

Pustila jsem vodu a nechala kapičky štěkat po mém těle. Vzala jsem mýdlo a umyla se. Spláchla jsem že sebe pěnu a vylezla ze sprchy.

Oblékla jsem se do pyžama a přešla k umyvadlu u kterého jsem si rozčesala a rovnou vysušila si vlasy.

Udělala jsem to naráz, protože jsem dostala k loňským vánocům hřeben s fén v jednom.

Je to dobrá věc když spěcháte.

Poté jsem si vlasy spletla do dvou obyčejných copů. Vyčistila jsem si zuby a opláchla si obličej studenou vodou.

Vyšla jsem z koupelny a můj pohled zaujal Mac který seděl  na posteli a koukal do mobilu.

"Hele já si taky dojdu do koupelny" řekl mi když si všiml že už jsem vylezla

"Jojo, já si ještě dojdu dolů pro vodu."

Sice jsem měla furt trochu strach, ale nebylo to tak strašný. A hlavně jsem měla žízeň.

V kuchyni jsem si vzala čisté skleničky a nalila do jich čistou perlivou vodu. Pro mě a pro Maca.

Vyšla jsem schody nahoru a otevřela dveře do pokoje. Na posteli ležel Mac jen v trenkách.

Omg je tak moc sexy ozvalo se moje svědomí, většinou nesnáším když se ozývá, ale teď má pravdu. Mac je neskutečně sexy.

"Ehm baví tě mě pozorovat?" zeptal se s úšklebkem Mac

"Noo... ehm... Ne... No to je jedno jdeme si už lehnout." začala jsem se zadrhávat, protože mě vlastně přistihl když jsem jo pozorovala.

Mac se jen usmál, tak jsem si šla lehnout vedle něj. Přikryla jsem se části deky.

"Dobrou noc Macíku" řekla jsem mu

"Dobou noc, prcku" zašklebil se

Otočila jsem se k němu zády, a snažila se usnout. Chvilku na to se mi kolem pasu obmotali silné ruce.

Na místě kde se mě dotkli jsem cítila teplo, ale po celém těle jsem měla husí kůži.

V této příjemné poloze jsem usnula.

                      ~~~~~~~~~~~~

No tak dneska asi nejdelší kapitola doufám že se líbí ❤ moc kuju za ⭐
Lovuju vás 💗 💗 💗

Marcus MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat