~13.Kapitola~

324 20 5
                                    

Domů jsem přišla asi v 19:00 takže ještě moc brzo na spánek.

Chtěla jsem jít nahoru do pokoje, ale v tom mi zabránilo hlasité kručení v břiše. Až v tu chvíli jsem si uvědomila, že jsem od snídaně měla jen muffin.

Šla jsem do kuchyně a nakoukla jsem do ledničky a řekla si že si udělám k večeři kuřecí maso se smetanovo  sýrovou omáčkou a těstovinama.

Vzala jsem si telefon a zapojila ho do repráčků, pustila jsem si svůj oblíbený play list na kterém byli písničky hlavně od JB, 1D, Seleny, Ariany, Twenty one pilots, Bruna Marse, Bars and Melody a další super zpěváky.

Pustila jsem se do vaření a protože jsem si zpívala tak mi to i celkem rychle uteklo.

Nandala jsem si porci těstovin a polila to omáčkou s masem. Z lednice jsem vytáhla džus a nalila ho do připravené skleničky.

Donesla jsem si to do obýváku ke stolu a zaplatit si televizi. Dávali tam nějakou komedii,tak jsem to tam nechala a pustila se do jídla.

Musím se pochválit, ale vážně se mi to povedlo.

Když jsem dojedla, tak jsem jídlo zapila džusem, a talíře šla odnést do kuchyně, do myčky.

Myčku jsem už pustila, protože byla plná. Dala jsem tam ty tablety, zavřela ji a zmáčkla play.

Do skleničky jsem si dollars džus a i s pitím jsem šla nahoru do pokoje.

Skleničku s pitím jsem si odložila na noční stolek vedle postele a šla jsem ke skříní, že které jsem vyndala čisté pyžamo a a vešla do koupelny.

Rozpustila jsem si vlasy, svlékla jsem že sebe oblečení a vlezla do sprchy. Umyla jsem si tělo a vlasy a veškerou pěnu že sebe spláchla.

Vylezla jsem ze sprchy a své tělo jsem utřela do ručníků a oblékla se do pyžama. Do druhého ručníků jsem si svázala vlasy a šla si doodlíčit makeup.

Na obličej jsem si ještě nanesla masku a mezitím co začala maska působit, jsem si Rozpustila vlasy z turbanu a pokusila si je rozčesat.

Když jsem měla vlasy rozčesané tak jsem si je svázala do dvou obyčejných copů a smyla si masku.

Vzala jsem si ještě to oblečení ve kterém jsem dneska byla, složila jsem ho a vešla do pokoje.

Oblečení jsem dala do skříně a já si že stolku vzala notebook a zalezla si do postele.

Na noťasu jsem si zapla krátký film a při tom jsem upíjela džus ze sklenice.

Zítra je pondělí,  jdeme do školy takže když film skončil, vypla jsem noťas a pořádně jsem se uvelebila v posteli. Na mobilu jsem si nastavila budík na 7:00, zachumlala jsem se pod deku a během chvilky usnula.

Ráno:
Crrrrr
Vzbudila jsem se kvůli tomu strašnýmu přístroji kterému se říká budík.

Vylezla jsem z postele a rovnou jsem si to namířila do koupelny kde jsem provedla svou každodenní hygienu. Vyčistil jsem si zuby opláchla si obličej, a jemně se nalíčila, jen makeup a řasy projela řasenkou.

Šla jsem zpátky do pokoje, kde jsem si že skříně vytáhla šortky s vysokým pasem, černý crop-top. Pod to všechno jsem si samozřejmě vzala čisté spodní prádlo a podprsenku :D

Takto oblečená jsem sešla po schodech do kuchyně kde jsem si ke snídani dala jogurt a k tomu trochu jahod, protože jahody jsou boží.

Když jsem dojedla, bylo 7:30 a já si rychle doběhla do pokoje pro svůj černý Adidas batoh, do kterého jsem si z vaku přihodila peněženku, sluchátka, z poličky mobil a šla se dolů do předsíně obout do svých oblíbených černých Adidas bot.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 13, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Marcus MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat