Ciocia pracuje w dużej korporacji, no znaczy jest jej szefową. Ma kupe kasy a połowę z niej wydaje właśnie na mnie. Chodziarz tego wcale nie chcę dostaje pełno ubrań i słodyczy. Słodyczami będę się dzielić z Patem.i takie pytanie kto to Pat?! Ja i Patryk wymyśliliśmy sobie skróty on do mnie Lu a ja do niego Pat. Ciocia rozpieszcza mnie jak małe dziecko. Jest ona wysoką blondynką z nieco pofalowanymi włosami. Ubiera się w eleganckie sukienki i drogą biżuterię. Chociaż wygląda jak samolubna milionerka to jest bardzo miła..
Ciocia położyła w salonie swoje walizki i poszła do kuchni. Podeszłam do cioci i zapytałam.
-a ciocia wie że ja na jedenastą ide do szkoły?
-Teraz już wiem.
-a mogę iść do kolegi? Bo ja bym wtedy z nim poszła do szkoły.
-a gdzie mieszka?
-na przeciwko nas.
-Dobrze. Tylko pamiętaj o swoim plecaku.
Wzięłam plecak i pobiegłam do Patryka.
Byłam już przy jego drzwiach i w końcu zapukałam do drzwi.
Otworzył mi tata Pata.
-Dzień dobry! Ja przyszłam do Patryka.
-Patryk!Koleżanka do ciebie!
Słyszałam jak ktoś schodził po schodach i w mgnieniu oka zobaczyłam Patryka.
-Hej Lu! - Zawołał z uśmiechem.
-No hej! Mogę zostawić tu plecak?
-Okej.
-No to Berek! - Dotknęłam szybko ramienie Patryka i wybiegliśmy na plac zabaw blisko naszych domów.
Zaczęliśmy tak ganiać za sobą i tak biegamy i biegamy. Ale Patryk przez chwilę zatrzymał się i to co zobaczyłam mnie przeraziło Patryk upadł z całą zakrwawiona nogą.
-----------------------------------------------------------
Kochani!Jesteście Najlepsi!
100 osób czyta już Ostatnią Szansę!
Jesteście Niesamowici! Dziękuję!
I z okazji że mam już 100 czytających tą książkę zrobię dla was maraton!
!Dziękuję!
CZYTASZ
-Ostatnia Szansa-
Short StoryOkładkę robiła unicorntcz To historia życia Lucy. Jest szczęście, smutek, gniew, przygody, rozczarowanie i wiele innych sytuacji. Historia jej dorastania i nie tylko. 😊Mam nadzieję że się spodoba😊