Hoe het allemaal begon.. Deel 1

20 0 0
                                    

Ik ben Alice een meisje van 18 en ik heb de laatste jaren heel wat meegemaakt...
Ik ben geboren in België waar ik het meeste van mijn school deed in het 4 de middelbaar ging ik voor 2 jaar naar Amerika om daar mijn middelbare school af te maken.

In het begin had ik nog niet zo veel vrienden daar omdat ik mij redelijk afschermde van iedereen dat kwam deels doordat ik nog niet zo vertrouwt was met de Engelse taal het was raar om ineens en ander leven te beginnen in een ander land want zo leek het voor mij.
Na ongeveer een half jaar daar had ik veel meer vrienden en ging mijn Engels al veel vlotter ik was er zeer gelukkig.

Toen ik op een woensdag na school naar mijn huis liep werd ik tegengehouden door een man die er heel deftig uitzag en mij van kop tot teen bekeek.
Little did I know dat dit het begin was van een heel ander deel van mijn leven...

De man bekeek mij grondig en glimlachte dan hij stelde zich voor en zij dat hij de baas was van een modellen bureau en dat hij graag met mij zou werken.

Ik was redelijk verbaast mensen hadden mij al vaker gezegt dat ik met zo een mooi lichaam zeker model moest worden maar ik had er altijd gwn om gelachen.
Maar deze man bleek het echt te menen zijn naam was Kevin en hij gaf mij meteen een datum om op solisitatie te komen ik was even overwelmd.

Toen ik tuis kwam piekerde ik over wat er gebeurt was. Ik wou wel eens proberen om even als model te werken een bijbaantje kan nooit geen kwaad mss vind ik het wel leuk.
Niet dat ik het geld nodig had want mijn ouders stuurden me heel vaak geld op of zetten een groot bedrag op mijn rekening.
Niet dat ik niet verwent was maar ik ging wel verstandig om met het geld en was mijn ouders er dankbaar voor.

Een half jaar later:

Ik was een model geworden en ik vond het heel tof gwn omdat ik er leuke vrienden had en ik eens iets anders te doen had na school.
Niet veel mensen wisten dat ik een model was alleen mijn vrienden gwn omdat ik niet wou dat mensen anders naar mij zouden gaan kijken want ik was een gwn meisje die in een oversized sweater en een jeans broek met gaten rondliep niets bijzonder.....

Wanneer mijn leven plots veranderde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu