Deel 6

7 0 0
                                    

Na school liep ik meteen naar mijn kamer en begin te zoeken naar waar ik mijn zwemgerief gelaten had. Ik kieperde mijn hele koffer open maar vond hem niet. Een betje later werd er op de deur geklopt het was j- hope hij zag dat ik in een grote berg met kleren zat en vroeg wat ik had uitgestoken. Ik vertelde dat ik morgen zwemen had maar mijn bikini niet kon vinden.

J-hope stelde voor dat we naar de winkel zouden gaan. Ik stemde toe maar bedacht dat het een beetje raar zou zijn als ik zwemkledij zou gaan kopen met de jongens. J- hope realiseerde het hem ook net denk ik want hij stopte even met praten. Mss moet ik je gwn voeren en dan kan je alleen binnengegaan zij hij. "Ja mss wel" toen we aankwamen bij de winkels vond ik het erg om hem in de auto te laten zitten dus nam ik hem mee naar de sport winkel want daar verkochten ze ook bikini's en daar kon hij gerust mee naar binnen.

Hij liep met mij mee tot aan het rek met zwemkledij en zocht 1 uit dat hem beviel. Hij greep automatisch naar de sport modellen want de anderen zegen er een beetje te weinig stof uit. Hy wilde duidelijk dat ik zo beschermd/ bedekt mogelijk ging en stelde zelfs voor om een badpak aan te proberen. Maar ik zij meteen dat dat niet ging. Het was namelijk heel moeilijk om een badpak te vinden dat versteviging had en zeker in Korea. Maar dat zij ik natuurlijk niet luidop ik maakte hem wijs dat het was omdat Koreaanse meisjes kleiner waren en ik daardoor niet in de badpakken geraakte.

Toen ik eindelijk een mooi model had gevonden liep ik naar de paskamers j- hope zij dat hij even bij de sportkleren ging kijken en liep weg. Ik paste de bikini maar die was te klein het broekje bedekte namelijk maar de helft van mijn gat dus dat was niet de bedoeling en mijn borsten deden pijn omdat de bikini zo hard spande😫. Ik besloot maar een paar matjes groten te nemen en snel naar de kassa te gaan en dan naar huis.

Ik haalde j- hope die op een bankje zat te wachten en samen gingen we naar de kassa en dan naar huis.

Thuis pakte ik mijn sportzak en nam een handdoek die propte ik er in samen met mijn bikini. Ik ruimde ook snel de rommel op die ik daarnet maakte met het legen van mijn koffers . Dan begon ik aan mijn huiswerk maar ik ben niet goed in wiskunde dus klopte ik op de deur bij tae. De deur ging al snel open.

Ik vroeg of hij me wou helpen met een oefening van wiskunde. Natuurlijk zij hij en klopte op het bed naast hem als gebaar dat ik naast hem mocht gaan zitten.
Hij legde me alles zeer goed uit en voor de eerste keer in mijn leven dacht ik ff dat ik iets snapte van wiskunde. Toen begonnen we aan de volgende oefening...... laat maar ik neem terug wat ik zij wiskunde is nog altijd fucking moeilijk 😩.

Toen hij klaar was met zijn uitleg was ik al ff in slaap gevallen.

Tae's perspectief :

Op een gegeven momend had ik door dat Alice niet meer antwoordde op mijn vragen ik keen naar haar maar die was in slaap gevallen op mijn schoot. "Ja lap" zij ik maar ze was wel schattig als ze sliep dus durfde ik haar niet wakker te maken. Ik pakte haar zacht op, legde haar in haar bed en dekte haar toe.

Terrug naar Alice haar perspectief:

Ik voelde mijn lichaam lichtjes zweven en voelde 2 sterke armen ik wist niet wat er gaande was maar ik voelde mij op 1 of andere manier op mijn gemak dus sliep ik verder.
Tae was ondertussen terug naar zijn kamer gegaan en was zelf ook gaan slapen.

Wanneer mijn leven plots veranderde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu