Deel 5

12 0 0
                                    

Ik viel meteen als een blok in slaap omdat ik zo moe was van het reizen.

De volgende ochtend werd ik gewekt door de zon die op Mijn ogen viel het was nu zaterdag en mandag zou ik weer naar school moeten . Maar dit keer wel in Korea dat zou een pak anders zijn. Ik liep de trap af en Jin stond beneden ontbijt te koken " goeie morgen sunshine" lekker geslapen? Vroeg hij. Ik knikte en zag dat er een pakketje op de tafel lag. Wat zit daar in vroeg in nieuwsgierig. " de uniformen en boeken van jou, junkook en tae" zij hij. Ik keek op ik wist niet dat zij naar dezelfde school als mij gingen ik was ergens wel opgelucht want nu kende ik toch al iemand.

Ik hielp Jin met de tafel te dekken en niet veel later kwamen de jongens naar beneden. En schoven ze aan tafel. " goeiemorgen" zij ik vrolijk " goeiemorgen" antwoorden ze 1 voor 1.
Vandaag ging iedereen mee om mijn inrichting voor mijn kamer te gaan kopen. Behalve yoongi die moest naar een basketbal training.

We kochten een zeteltje, lampen,plantjes,... en als we weer thuis kwamen hielp iedereen met mijn kamer in te richten.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen besefte ik dat ik de kamer van de jongens nog nie eens had gezien behalve die van tae

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen besefte ik dat ik de kamer van de jongens nog nie eens had gezien behalve die van tae. Maar ik vroeg er maar niet naar want dat kon raar overkomen.

Rond 8 uur keken we nog wat tv en rond 10 uur ging ik naar boven want ik had morgen school. Ik gaf iedereen een knuffel en liep naar mijn kamer. Ik had stress voor morgen en kon maar niet slapen. Rond half 1 besloot ik dan maar een bad te gaan nemen want daar werd ik altijd rustig van. Ik liep op mijn kousenvoeten en in een witte t- shirt ( die een beetje te doorzichtig was aangezien ik zwart ondergoed aan had) maar daar trok ik me niets van aan want iedereen sliep toch al er was echt geen kans dat ik iemand tegen kwa........ ik trok de deur van de badkamer open en zag yoongi staan met alleen en handdoek rond zich. Oeps zij ik en sloot de deur ik schaamde mij dood😫.

Niet dat ik nooit jongens zag die half naakt stonden ik was model en moest dus ook wel vaak met andere modellen werken maar dit was anders in Korea is het een grotere taboe. Maar zo te zien maakt yoongi zich er niet zo druk over want een minut later wandelde hij uit de badkamer met alleen zijn pyjama broek aan en zij geeft niets, gaf mij een schouderklopje, zij Slaapwel en liep weg. " oh bijna vergeten" hij draaide zich om en gaf mij een knuffel daarna liep hij naar zijn kamer.

Op dat moment wist ik dat ik goed met yoongi zou overeen komen. Hij trok zich namelijk niet zoveel aan van wat er rondom hem gebeurde.
Ik glimlachte en ging de badkamer binnen deed mijn kleren uit en ging in het warme bad zitten. Morgen zou ik naar school gaan.

De volgende ochtend werd ik wakken van jun kook die op mijn bed sprong en riep dat we naar school moesten.jin had beneden onze bentos al klaar gemaakt. Het was raar  voor mij omdat ik gewoon was om boterhammen te eten maar ik bedankte Jin en stak de bento in mijn tas.

Ik waste mijn haar en deed mijn uniform aan. In Korea zijn de meeste meisjes niet zo groot maar ik was dus niet Koreaans en hoewel ik ook niet zo groot was kwam het rokje van het uniform een beetje te kort naar mijn verlangen. Maar ik had geen tijd om erover te zeuren want tae stond al op mijn deur te kloppen om te zeggen dat we misten vertrekken. Ik riep nog 1 minuutje dan ben ik klaar. Oké hoorde ik aan de andere kant van de deur.

J- hope voerde ons naar school in hun range rover. Ze waren best wel rijk maar daar dacht ik niet over na omdat ik dat alles ook gewoon was van thuis. Toen we op school aankwamen staarde iedereen ons na ik wist niet goed of ze naar mij keken of naar de jongens. Voor de deur stond een groepje jongens die me na keken en floten maar junkook en tae reageerden onmiddellijk. "Hey laat haar met rust" oké  de jongens waren duidelijk vrienden van tae en junkook. En vroegen van waar ze zo een mooi meisje hadden. "Van thuis" zijden ze . De jongens keken met grote ogen "wat" wie zijn lief is ze mss dat ze al bij Julie logeert.Toen werd het stil en de jongens bloosde.

Ze zijden snel dat ik gwn bij hen woonde als een vriendin niets meer. Ik besloot me voor te stellen: Hey ik ben Alice ik ben van België ging dan naar America waar ik model werd en nu ben ik voor mijn carrière hier in Korea en woon ik bij de jongens. De jongens bekeken me van kop tot teen ja het was al duidelijk dat je niet Koreaans was zijden ze lachend. "Ja natuurlijk niet zij ik ik heb golvend blond haar" de jongens keken mij grijnzend aan en zijden dat het niet zo was dat ze door hadden dat ik westers was. Ik begreep hen niet maar ik zag tae achter mij rood worden van woede. En snappte toen wel waarover hij het had. Hij keek naar mijn borst. Het kon mij niet zo veel schelen maar tae en junkook duidelijk wel. " het is oké" laat ze probeerde ik de jongens te kalmeren. Ik trok ze mee naar binnen en we gingen naar onze 1 ste les ik voelde dat ik werd nagestaard maar draaide me niet om.

De les begon: ik stelde mij voor aan de klas en twijfelde ff of ik wel in het juiste jaar was beland. Al de meisjes zagen er uit alsof ze 3 jaar jonger waren en de jongens waren niet zo veel beter. De leraar zij dat we morgen ons zwemgezief moesten meenemen want het was zwemmen voor Lo. Ik vind zwemmen leuk maar ik schaamde mij want ik was het enige meisje in de klas dat echt op een " meisje" leek...

Wanneer mijn leven plots veranderde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu