Deel 7

7 0 0
                                    

Ik word wakker de zonnestralen raken mijn gezicht. Ik loop naar benden er is nog niemand wakker. Ik zet zachtjes muziek op terwijl ik pannenkoeken bak voor de jongens en mij.

Ik maak ook vers fruit klaar en slagroom om straks de pannenkoeken met te versieren.

Ik luister naar de zachte muziek die door de kamer klinkt. En begin met het decoreren van de pannenkoeken.

 En begin met het decoreren van de pannenkoeken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Alleen de slagroom nog

Ik hoor dat iemand de trap af komt. Het is Tae " en lekker geslapen"

Ja hoor zij ik. Hij zag de pannenkoeken die op tafel stonden en zijn ogen werden groot. "Haha" ik moest er om lachen hij leek wel een klein kind.




Ik maakte onze bento's en gaf er 1 aan tae en 1 aan junkook die ondertussen ook de pannenkoeken had geroken. Niet veel later zaten we allemaal samen aan tafel pannenkoeken te eten.

"Baai" zij ik tegen iedereen wanneer ik samen met junkook en tae het huis verliet. " ik heb geen zin in zwemmen" zij ik tegen taekook ( tae en junkook) ze snapten me wel en beloofden dat ze ervoor zouden zorgen dat hun vrienden ( de jongens van de klas) me niets deden. Ik was blij dat ik hun had. Toen we ons moesten omkleden merkte ik dat alle meisjes zeer opvallende en kleurrijke bikini's aanhadden. Ik hoopte dus maar dat niemand zou kijken naar mij.

Maar ik had te veel gedroomd zelfs de meisjes zijden dat ik echt mooi was en dat ik zelfs een 6 - PAC had. Ik moest er om lachen ik vond de meisjes van mijn klas wel tof. Ik heb geen 6 -PAC maar heb wel duidelijk buikspieren. Ik liep het zwembad binnen samen met een groep meisjes.

Buiten was taekook op mij aan het wachten ze slikte ff als ze mij zagen maar draaiden snel hun hoofden weg en deden alsof ze niet naar me keken. In tegenstelling tot de andere jongens die mij gwn volgden met hun ogen.

We gingen aan de kant staan en taekook kwam voor mij staan zodat ik net uit het zicht zat van de andere jongens. Thx zij ik en lachte. No prob. Daar zijn we voor. Zijden ze

Het zwemmen zelf was zeer leuk. Zeker omdat ik sneller was dan de meeste jongens. Behalve dan taekook maar dat was ook niet moeilijk want die waren duidelijk meer gespierd dan mij. Ik zwom een paar lengtes en wou dan naar junkook lopen om hem te doen verschieten. Maar ik sleedde uit op dat moment draait junkook zich juist om waardoor hij mij opvangt maar ik wel met mijn hoofd tegen zijn buik bots. " AWW" junkook spande perongelijk net zijn spieren op waardoor ik niet echt zacht aankwam. "Gaat het" vroeg hij bezorgt. " ja hoor" zij ik. Hij lacht, nooit gedacht dat het gevaarlijk was om spieren te hebben. Ik en tae lachen nu ook mee.

Na het zwemmen droog ik mijn haren en trek ik mijn uniform weer aan. Ik stap de kleedkamer uit en ga samen met taekook naar ons volgende les. " aandacht aandacht leerlingen volgende week maken we een school trip naar de zee om daar vanalles te gaan bezoeken dus deel Julie aub in groepjes van 8 met die personen ga je dan in een huisje slapen.

Ik werd een beetje bang8? Hoe moet ik dat nou doen ik wou gwn met taekook maar dan moeten er nog andere mensen bij. Tae riep me bij hem en hij vertelde mij dat ik mocht kiezen of ik bij de jongens of de meisjes wou. Hij zag mij ongerust kijken dus zij hij snel dat ik er nog een nachtje mocht over denken. " oké" antwoordde ik.

Die avond:

Oké mijn opties zijn dus of bij taekook maar dan ook nog met de andere jongens van de klas

Of bij de meisjes maar dan heb ik taekook niet en is er ook niet echt iemand die ik echt ken.

Ik ging naar beneden waar namjoon zat een boek te lezen. Hij merkte mijn droevigheid op en vroeg wat er was ik legde alles uit hij keek mij begrijpend aan en zij dat als ik koos om met taekook te blijven het niet uitmaakte dat eer nog andere jongens waren want taekook zou me wel beschermen.

Ik besloot naar namjoon te luisteren ik bedankte hem en gaf hem een knuffel. Taekook was duidelijk blij om te horen dat ik koos om bij hen te blijven en gaven me een knuffel en zijden Slaapwel. Daarna ging ik weer naar beneden om de rest slaapwel te zeggen en ging dan naar boven om te gaan slapen.

Wanneer mijn leven plots veranderde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu