Die avond wou ik nog een beetje gaan wandelen aan de dijk ik dee mijn oortjes in en liep op het strand. Ik genoot van de zeelucht.
Toen ik terug naar het huisje liep zag ik op de stoep een witte lambo staan.
Ik wist jammergenoeg meteen van wie die was er waren namelijk niet zo veel mensen met zo een auto. Ik stapte het huis binnen en zoals ik verwachte zat daar op de bank naast de jongens Jackson. Hij zag mij binnenkomen en kuste mij op het voorhoofd en zij( in het Nederlands natuurlijk) "oh mijn kleine zusje hoe is het". Tae stond onmiddellijk op toen hij zag dat Jackson mij kuste hij kwam boos op hem af maar ik zij dat Jackson mijn broer was.
Tae keek verbaasd " ik wist niet dat je een broer had" zij hij. " ja" zij ik maar ik zie hem gwn niet zo vaak.
" wat doe jij hier" vroeg ik aan mijn broer waarop hij antwoordde dat hij hier was voor een zaken reis. En dat hij zijn zusje toch wel eens mocht opzoeken.
Hij keek op zijn veel te duur horloge
En zij dan dat hij weer moest vertrekken. Hij stapte in zijn lambo en scheurde er weer vandoor.
Toen ik weer naar binnen kwam zag ik dat de jongens met open mond zaten te kijken. 1 van hen vroeg " seg hoe rijk ben jij wel niet" ik had al die tijd geprobeerd om het verborgen te houden maar nu had Jackson het weer eens verpest hoor.
Ik had niet graag dat mensen wisten dat ik super rijk was. Omdat ze dan mss anders naar mij zouden kijken.
Ik legde uit dat mijn ouders de baas waren van een dure winkelketen en dat ze veel moesten werken waardoor ze ook meer verdiende.
De jongens snapte het en ze begonnen weer te gamen ze waren overwatch aan het spelen. Ik vroeg of ik mocht meespelen en ze keken mij verbaast aan. Ze lachten en zijden dat ik dat niet ging kunnen maar toen ik 5 minuten later gewonnen was kerken ze mij allemaal verbaast aan. Ik zij dat ik ook altijd met mijn broer speelde en dan ook altijd won.
" seg wat kan dit meisje niet vroeg 1 van de gasten" de rest moest lachen en ik lachte mee.
We besloten om nog te genieten van de avond en naar een bar in de buurt te gaan. Ik wist niet zo goed wat ik moest dragen dus ging ik naar de kamer om naar nieuwe kleren te zoeken.
Ik droeg een kleedje die ik voor mijn verjaardag van mijn broer had gekregen.
Ik had het nog nooit gedragen omdat ik het redelijk " weinig stof" vind. Maar ik besloot het toch eens aan te doen. Ik deed snel wat mascara aan wat je nauwelijks zag omdat ik super lange en veel wimpers had van nature.Ik pakte mijn jas en ging naar beneden om te vragen of de jongens klaar waren. Die zaten beneden en keken tv. Toen ik de trap af kwam gaapte de jongens mij aan en er ontstond een geroezemoes als ik mij omdraaide om drinken te nemen.
Jongens perspectief:
We zaten rustig tv te kijken wanneer Alice opeens de trap afkwam in een prachtig kleedje. Het was niet de gewoonte van haar om kleedjes te dragen maar op dit moment zagen we echt wel wrm ze een model was.
Ze zag er zo mooi uit en niemand kon zijn ogen van haar af houden zelfs tae en junkook niet. Theo werd helemaal rood van schaamte. Alice had duidelijk niet door hoe mooi ze er uitzag maar dat hadden wij wel.
Gwn perspectief:
Ik riep de jongens en we vertrokken naar de bar. Eenmaal daar aangekomen bestelde we het drinken ik zij dat ik niet echt tegen drank kon dus dat ik wel cola zou drinken. Toen iedereen aan het dansen was begon ik een beetje moe te worden dus ging ik naar de toog en zette me neer.
Achter de bar stond een jonge gast die me aankeek en zij: wat doet zo een mooi meisje alleen aan een bar laat me je trakteren op een glas. Ik wou niet onbeleefd zijn dus stemde maar toe. Maar toen ik 2 slokken had genomen werd het glad uit mijn handen gegrist. Het was tae die boos keek naar de jonge man achter de bar. Hij gaf hem het glas terug en zij dat ik geen drinken moest aannemen van hem wie weet wat hij er mee gedaan had.
De barjongen grijnsde en ik voelde mij een beetje duizelig worden. Tae had het opgemerkt en liep met mij naar buiten waar ik bijna neerviel en het laatste wat ik mij herinnerde was tae zijn bezorgde gezicht....
Tae's perspectief:
Ik zag dat Alice een glas kreeg van een gast die achter de bar stond. Ik vertrouwde hem niet dus liep ik naar haar toe om haar het glas af te nemen maar ze had er al een beetje van gedronken. Ik zag dat de barjongen grijnsde en snapte wat er gaande was. Mijn ogen sloegen meteen op Alice die wat versuft voor zich uit staarde.
Hij had duidelijk iets in haar drankje gedaan. Niet veel later nam ik haar mee naar buiten waar ze versuft op de grond viel ik droeg haar over mijn schouder en zo gingen we naar huis. Ik legde haar in bed maar ze zag er onrustig uit. Ze opende even haar ogen waarin zich een bange blik vormde.
Ik wou haar geruststellen maar ik kreeg geen tijd. In een paar seconden had ze me als een knuffel vast en lag ik naast haar in bed. Haar grip was sterk ze sloeg haar benen rondom mij zodat ik geen kant meer op kon.
Ze leek opeens veel rustiger te slapen dus besloot ik maar om bij haar te blijven liggen. Ik keek naar haar mooie gezichtje dat zo dicht bij mij lag. Aaaggghh dacht ik was dit een test van God of zo om te kijke hoe lang ik het zou uithouden.
Ik probeerde mij rustig te houden en viel in slaap....
JE LEEST
Wanneer mijn leven plots veranderde
RandomIk ben Alice een meisje van 18 ik ben een model en op een of andere manier zit ik nu in een huis vol jongens aan de andere kant van de wereld... Wil je weten hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen lees maar.. Hallo iedereen ik hou heel veel va...