Vandaag ga ik samen met de jongens de stad verkennen. Opeens schiet mij iets te binnen ik heb me nog niet eens aan hun voorgesteld en ik weet ook hun namen nog niet. Hoe verstrooid van mij. Ik trek mijn kleren aan doe mijn haar in een losse dod( die mensen raar genoeg mooi bij mij vinden staan). Doe mijn sneakers aan en ga naar buiten ik heb maar tijd tot 2 uur want om half 3 begint mijn volgende shoot al.
Ik ga naar beneden en zie dat de jongens al staan te wachten op mij aan de balie. Ik lach en ga naar hen toe. Eerst en vooral stel ik mij degelijk voor en vraag ik naar hun namen( hier gebruik ik de namen en jongens van bts want ik ken niet zo veel andere Koreaanse mensen😂). De grootste stelde zich eerst voor " mijn naam is jun kook" zij hij. De kleinste ging als 2 de en zij dat hij jimin heette. Als laatste stelde de jongen met de hoofdband( die hem echt mooi stond) zich voor "Hey ik ben kim taeyun maar je mag me tae noemen. Ik knikte en we vertrokken met een wandeling door de stad ze lieten mij zien waar de leukste bars waren en de cinema en zo.
We sloten af door een ijsje te gaan eten in het park en dan stapten ze met me mee tot aan het gebouw waar mijn fotoshoot was. Ik zwaaide hun na en liep naar binnen. Zo gingen de meeste dagen voorbij ik hing rond met de jongens ging naar mijn shoot en soms ging ik daarna nog winkelen met mijn vriendinnen.
Voor ik het wist waren er nog maar 2 dagen over ik Korea. Ik besloot om deze nog door te brengen met de jongens. Ze vroegen waar ik naartoe wou gaan en ik liet hun kiezen aangezien ik nog niet zo goed wist wat we allemaal konden doen. Ze zijden dat er een dierentuin was niet zo ver weg van de stad dus wanneer mijn laatste shoot gedaan was zouden de jongens mij oppikken en zouden we samen naar de dierentuin gaan.
Mijn shoot was afgelopen en ik kwam het gebouw buiten. Ik zag jun kook leunen tegen een witte BMW en stak mijn hand op naar hem. "Stap in" zij hij en opende de deur. Naast mij op de achterbank zat jimin hij lachte vriendelijk toen ik de auto binnen kwam. De rit was iets langer dan verwacht en aangezien ik al een lange shoot achter de rug had besloot ik een beetje te rusten voor ik weer ging rondlopen.
Perspectief van de jongens:
We zagen dat Alice moe was en hielden het rustig. Het duurde niet lang of jimin zijn schouder werd gebruikt als kussentje. Alice lag met haar hoofd op jimin s schouder. Hem kon het niet veel schelen maar de andere jongens waren stiekem jaloers.
Gewn perspectief:
Toen we aankwamen bij de dierentuin werd ik zachtjes wakker geschud en zag jimin die me probeerde wakker te maken. Ik lachte en zij dat zijn schouders echt zacht waren. Daar moesten ook de andere jongens met lachen en we liepen verder naar de inkom van de dierentuin.
Als we er binnen waren kon ik mijn ogen niet geloven ik had nog nooit zo een mooi ingericht park gezien. De dieren waren ook mooi verzorgd en er waren veel standjes met eten.
Ik weigerde wanneer de jongens me aanboden om een suikerspin te eten. Ik was namelijk op een redelijk streng dieet. Toen ik dat zij lachten de jongens naar mij en zijden dat ik mooi was hoe ik was en dat ik gerust wel mocht eten.Toen we rond 9 uur het park verlieten begon het wel heel donker te worden de jongens stelden voor om nog te gaan drinken maar dat weigerde ik want ik moest morgen vroeg opstaan om mijn koffers te pakken. Dus zoals beloofd reden de jongens mij naar huis, ik bedankte hun voor de toffe dag en ging naar mijn kamer waar ik al begon met het inpakken van mijn koffers.
JE LEEST
Wanneer mijn leven plots veranderde
RandomIk ben Alice een meisje van 18 ik ben een model en op een of andere manier zit ik nu in een huis vol jongens aan de andere kant van de wereld... Wil je weten hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen lees maar.. Hallo iedereen ik hou heel veel va...