Calum'ın mektubu
Çok sıkıldım artık, hangi günün sonum olduğunu bilmeden yaşamaktan bıktım.
Kendime bir umut olduğunu söyleyerek binlerece kez intihar ettim bile zaten.Bir umut yok.
Bunu biliyorum en azından ve eğer bu mektuba ulaşırsan sen de umudun varolmadığını bil Irwin.
Çünkü yaşamayı her dakika umut ederken öldüm demek bu mektup.
Beni sevmen kadar aptalca bir şey yok, senden nefret ediyorum.
Yanıma gelip itiraf etmek yerine sevdiklerimi sana olan zaaflarından vurdun
Ve ben intikam alıyorum, dürüstüm senden nefret ettim ve yeryüzünde ki cehenneme ulaşman için ölmemin yeterli olduğunu fark ettiğimde biraz olsun empati ile yumuşadı kalbim.
Seni sevmem için bir imkanım olsaydı emin ol durmazdım.
Fakat Lütfen bunu Sam'in okumasına izin verme, seni seviyor.
Ve Seni Lizzie ile Luke adına affediyorum çünkü en az senin kadar suçluyum.
Belki farklı bir paralel evrende 'biz' diye bir şey olabilirdi.
Ne yazık ki, bu evrende yeterince şanslı değildik.
Tedaviyi reddettiğimde hedefim ölmek değildi sadece intikam odaklıydım ve fark etmeden doğru bir seçim yapmışım çünkü seni mahvetmenin en iyi yolunu bilmeden çözmüştüm.
Neyseki bu mektubu yazarken bunun farkında ve hayattaydım.
Fakat şimdi zamanım doldu ve yanıma gelmedin.
xx - hayalet çocuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hospital, cashton
Fanfictionokulun hayalet çocuğu Calum Hood, Ashton Irwin'in en büyük sırrını öğrenir. #angst #kısahikaye