Yaralı

668 226 7
                                    

Karanlık ve soğuk, işte o gece tam anlamıyla karanlık ve soğuktu.

Issız ve kimsesiz bir yer, küçük kız çocukların kaybolduğu ve onların asla geri gelmediği ıssız bir yerdi burası.

O gece Ezra yataktan hiç kalkmadı. Ama uyumadı da biliyorum, hissediyorum.

Herkesin bir koruyucu meleği vardır. Bizimki ise Ezraydı. Koruyucu bir melek nasıl bir melek.

Aradan üç gün geçmiş, küçük Sema hala geri dönmemişti. Müdüre firdevs her yerde küçük Semayı arıyor ama bulamıyordu.

Biliyorum o da korkuyordu. Hayalet onu da korkutuyordu.

Herkesin bir hayaleti vardır. Bazıların ki ölü, bazılarınki hayatta, herkesi korkutan birşey vardır.

Yetimhane resmen kabus olmuştu.

Herkes korkuyor gece yarıları çığlık atıyordu.

Bütün kızlar korkuyordu. Müdüre firdevs'de buna dahil.

Ellerinden hiç birşey gelmiyordu.

Küçük Sema neredeydi?

Aradan 2 hafta geçmişti. Herşey düzene giriyor gibiydi. Yemekhanede yemekler özenle hazırlanıyor, kızlar oyunlar oynuyordu.

Sanki küçük Sema geri dönmüş gibiydi, ama gerçek başkaydı çok başka

Müdüre Firdevs Semayı bulduğunu gölün kenarında oyun oynarken kaybolduğunu söylemişti, sonra da onu başka bir yere gönderdiğini ama nereye? Sema neredeydi?

Müdüre Firdevsin söylediklerine herkes inanmıştı, bir kişi hariç Ezra, hariç o gerçeği bilen tek kişi olacaktı.

O bir gün bu oyunu bozan kişi olacaktı.

Ezra onlara meydan okuyan kişi olacaktı. Onlara savaş açan kişi olacaktı. Korkusuz, cesur,ve cesaretli biri olacaktı.

O Ezra Doğanlar olacaktı.

Kararsızlık bedenimi tutsak ediyor, bana içinden çıkılamayacak bir oyun alanı oluşturuyordu.

Rüyalar görmeye başlıyorum. Hayır rüya değil, bir anı kendimi görüyorum.

Hafızamdan silinip giden o çocukluk anılarımı çok kısa ( sanki bir filmin fragmanı gibi ) kız çocukları görüyorum. Ama isimleri ve yüzleri hemen siliniyordu hafızamdan. Hatırladığım tek şey o kısa sözler.

"Kurtar beni"

"Kurtar beni"

"Kurtar beni"

Kim bu sesin sahibi, benden yardım isteyen de kim?

"Kimsin sen?"

Her gözlerimi kapattığımda yine o kız çocuklarının bulanık yüzleri geliyordu aklıma. Yoksa aklıma gelen başıma mı gelmişti?

O kız çocukları Ezra, Maria, ve Meltem olabilir miydi?

Bu ücra ve nefret dolu yerde yanlız, ve tek başına savaş vermeye çalışıyorum. Bir şeylerin yanlış olduğunu biliyor bunu hissediyorum.

Önemli olan tek şey (Bu lanet yerde nasıl gizemlerin ve nasıl iğrenç bir oyuna kurban giden küçük masum meleklerin kime kurban gittikleriy'di) saatler geçiyor, ben ise karabasanlar görüyor uyku felci geçirmeye başlıyorum.

Zaman sanki geriye dönüyordu. O iğrenç küçük, kimsenin evlatlık bile almak istemediği kıza dönüşüyordum.

"Çığlık atmak istiyorum."

Artık bundan eminim, o kız çocuklarını tanıyordum. Ezra'nın, asi ve yardıma ihtiyacı olan bakışlarını. Maria'nın, masumluğunu. Meltemin cana yakınlığını. Semanın ayak seslerini.

Artık hatırlıyordum herşeyi, tek bir şey hariç (Katili.)

Katil kimdi?

Açelya o zamanlar neredeydi?

Müdüre Firdevs neden olayı örtpas ediyordu? Ne saklıyordu? Ne saklaya bilirdi?

Asıl en önemli olan soru, (müdür engin ne biliyordu bu olaylar hakkında.)

Yatağımın başında beni bekleyen o korkunç ve aşağılık yaratığa bakıyorum. Sonsuzluğu ile beni hapis eden, varlığımı ve yokluğumu benden çalan o aşağılık yaratığa bakıyorum. Olmasını istediğim şey tam karşımda duruyor. (Silahımın emniyetini açıp onun kafasını uçurmak ve yatağımda arkamı dönüp rahat rahat uyumak.) Ama bu mümkün mü dersiniz? bu kadar kolay mı korkulardan kaçıp, yeni bir hayata kavuşmak.?

Çocukluğumu benden alan ve beni hayatım boyunca tutsak eden, bu olay bana ne yapmak istediğimi hatırlattı. İntikam istiyorum, bana ve kardeşlerime bunu yapan aşağılığa ve ona yardım eden diğer aşağılıklara. yaptıklarının bedelini ödetmek istiyorum. Ben "SELİN GÜLİZ." ant içiyorum ki, kardeşlerime bunu kim yapıysa bedelini ağır ödeyecekler.

Korku içimi kemirmeye devam ediyor. Evet korkuyorum hemde çok, bu duyguyu tarif etmek neredeyse imkansız. Evet tuhaf hemde çok ama hayatım boyunca hep güçlü bir kadın oldum ben ama artık hala güçlü müyüm yoksa korkağın teki miyim bilmiyorum.

Neyim ben güçlü bir polis mi korkak bir kadın mı? bu işe başlarken aklımdaki tek şey iyi bir terfi'ydi ama şimdi istediğim tek şey o katili bulmak.

ÖLÜM GÜNÜ KARDEŞLİĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin