Lucy...
Kafede oturalı yaklaşık yarım saat oluyordu. Milkshake'imden minik yudumlar alırken telefonumdan gelen bildirim ile irkildim. Mesaj Finn'den gelmişti;
finnwolfhardofficial: Lucy nerdesin sen?
lucyxjane: Neden sordun ki şimdi?
finnwolfhardoffical: Hiç merak ettim sadece.
Dedi. Finn Wolfhard beni merak etmişti. İster istemez sırıttım. Maggie "Niye mal mal gülüyorsun yine Lucy?" dedi. "Finn beni merek etti." dedim sırıtarak. Alice ve Maggie ooo modlarına girdiler yine. "Of tamam tamam susun herkes bize bakıyor." dedim. Sonra da Finn'e yazdım.
lucyxjane: Camaron caffe'deyim.
finnwolfhardofficial: Tamam.
Aslında onun ile hâlâ konuşmak istiyordum ama ne diyeceğimi bulamadığım için yazamadım ve telefonu masaya koydum.
"Alice çocuğun üzerine atlasaydın amkdbkcnsfksalflaa (gülme efekti)" dedi Maggie. "Of mal Zoe atmasaydı düşmezdim dalga geçmeyin." dedi. O sırada kafenin kapısının açılma sesi geldi. Alice göz ucuyla baktı. Benim zaten arkam kapıya dönük olduğu için umursamadım bakmaya. Alice'in gözleri birden büyüdü. Tam Alice ne oldu diye soracaktım ama bir çift el gözlerimi kapadı. "Hoaydaa" dedim. "Alice lan mal Sam mi geldi?" dedim. Maggie ve Alice'in gülmelerini duyuyordum. "Lan gülmeyin." dedim ve gözlerimi kapatan ellere vurdum. "Sam yeter amk kör olcam." dedim. En sonunda eller gözlerimden ayrıldı. Kafamı hızla -Sam olduğunu düşündüğüm- kişiye baktım. Karşımda kıvırcık ve çilli yanaklarıyla Finn duruyordu.
Tam ağzımı açıp bir kelime edecektim ki arkadan bir grup kızın çığlık atarak gelmesi bir oldu. Elimi alnıma vurdum. Bir kız bana ölümcül bakışlar atarken ben boş boş bakıyordum. İçimden bir ses 'ben Finn Wolfhard ile uyudum HEH' demek istiyordu ama söz vermiştim. Finn kızlarla fotoğraf çektirirken ben milkshake'imi karıştırıyordum. Bir kız "Sevgili misiniz?" diye sordu. Finn beni komaya sokmak istermişçesine "Evet." dedi. Gözlerimi kocaman açarak arkamı döndüm ve Finn'e baktım. Kızlar biraz sonra gittikten sonra Finn yanıma oturdu. "Ne ara sevgili olduk?" dedim. "Ya kurtulmak için söyledim." dedi. Birazcık üzülmüş olabilirdim. "Hıı tamam." dedim. Alice "Noah'ı bana ayarlasana Finn." dedi. "Boğazıma birşey kaçmışçasına öksürdüm. "Yuh Alice." dedim. "Ne ya?" dedi. Finn "Tanıştırırım istersen Alice." dedi. "Sağolasın enişte." dedi. "Alice sakat mısın sen ya?" dedim. "Yani şuan teorik olarak rolden sevgili olmuş oluyorsunuz bundan dolayı ona enişte diyebilirim Lucycim." dedi. Ben gözlerimi devirdim. "Sana geveze dediğim için vallaha özür dilerim Lucy." dedi Finn. "No problem cnm" dedim.
Bir saat sonra Caleb, Noah ve Gaten gelmişti. Yalan söylemem çok eğleniyorduk. Gaten "Lucy, Finn Stranger Things'te Millie ile öpüşürken kıskandın mı?" dedi gülerek. 'Evet.' "Hayır neden kıskanıyım canım Gaten'cım." dedim. "Eee siz Finn ile sevgili değil misiniz?" dedi. "Ya rolü çok büyütüyorsunuz." dedim. "Tm cnm kızma" dedi. Noah "Lucy arkadaşın iyi mi iki saattir yanağıma parmak basıyor da korkuyorum?" dedi. "İyi de aşık işte napsın kuzum." dedim. Alice kafama çantasını attı. Bense gülüyordum.
Biraz zaman geçtikten sonra benim söylediğim cappuccino geldi. Ben garsonun elinden kahvemi alırken yanlışlıkla Finn'in bacağına dökmüştüm. "Finn ben çok özür dilerim cidden ya" dedim. O sırada refleks olarak peçeteyi aldım ve bacağını sildim. Herkes gülüyordu. "Lan gülmeyin yakıyodum çocuğu." dedim. Gaten "Kanka vallaha az kalsın çocuğu yakıyordun." dedi gülerek (fesatlık mod: on)
Hay bebişkoştoşlarım bu bölüm melekwolfhard ve aryawolfhard'a ithafendir KDKCSKFLAOFNSBCOSMQKFSLFMWIFDGSKAF