3 saat sonra...
Biz Finn ile kafeye geri gelmiştik. Ben hâlâ kıpkırmızıydım. Aslında ilk o beni öpmüştü ama bende ona karşılık vermiştim. Bu yüzden bu konunun hiç açılmasını istemiyordum.
Maggie "Aslında bakarsanız buradan eve gitmeyin. Babam 2 günlüğüne bir iş seyahatine gitti. Annemde onun ile gitti. Yani isterseniz buradan bize geçelim takılırız." dedi. Herkes onayladığı için bende tamam dedim. Herkes ailesine haber verdi. Bende o akşam zaten Maggie'de kalacağım için eve gidip pijamalarımı alacaktım. Hep beraber kafeden kalktık. Alice ve Noah el ele tutuşuyorlardı. Benim onlara baktığımı gören Finn'de benim elimi tutmuştu. Ben ona bakınca o kadar güzel gülümsedi ki adeta hipnotize olmuştum. Önüme döndüğümde bizim yol ayrımına geldiğimizi fark ettim. Ben "Ben eve gidip pijamalarımı alıcam birazdan gelirim." dedim ve herkes tamam tamam tamam deyince evimin yolunda yürüdüm.
Yaklaşık 2 dakikadır yolda yürüyordum. Arasıra nedensizce ayaklarıma bakıyordum. Yürümeye devam ederken iyice uzaklara dalmıştım. O sırada belimde hissettiğim bir el ile çığlık atmam bir oldu. Finn yanımda kahkahalarla gülüyordu. "Ne gülüyorsun ya" dedim sinirle. "Hem sen beni mi takip ediyorsun?" dedim. Finn "Gece yarısı bi kızı tek başına mı gönderseydim evine," dedi. "Yani bu benim dışımda başka bir kız olsaydı onuda mı takip ederdin?" dedim. "Evet." dedi Finn. Ben önüme döndüm ve hızla yürümeye devam ettim. "Cen kışkandın mı peni" dedi alay ederek. Konuşmak yerine dil çıkardım. Evin önüne geldiğimizde ben Finn'e "Sen burda bekle ben kıyafetlerimi alıp geliyorum." dedim. Finn de tamam dedi.
Eve girdim ve hızla çantama pijamalarımı koydum bir de şarj aletimi malûm önemli. Sonra da hızla merdivenlerden indim ve anneme haber verdim. Annemden de izini aldıktan sonra evden çıktım. Finn beni kapının önünde bekliyordu. "Tamam hadi gidelim." dedim. Ve evin önünden ayrılarak yürümeye başladık.
Selam eggolarım 💙 umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bu aralar bölüm atamıyorum çok özür dilerim. Hem sınavlar çok var hem de ilham gelmiyor. Konu bulamıyorum açıkçası. Herneyse ben yinede -kısa olsada- bölüm atmaya devam edeceğim sizleri seviyorum 💓❤