Finn boş boş suratıma bakıyordu. "Ş-şi-mdi s-sen beni ö-öpmek istediğini mi s-söy-söyledin?" dedim. Finn "Sanırsam evet." dedi mimiklerini oynatarak. "Hı ta-tamam." dedim. Yürümeye devam ettim ama şokun etkisi hâlâ stabildi. Finn "Hadi gel geri dönelim." dedi. Ben "Tamam olur." dedim.
Biz Finn ile yürürken Finn "Ya üzülmeni istemem ama ben onu öylesine söyledim ciddiye almanı pek istemiyorum." dedi. İçimde birşey olmuştu. Ne olduğunu bilmediğim birşey. "Hayır neden üzüleyim ki ben sanki seni seviyorum, yani bende senin yanlış anlamanı istemem sevmiyorum seni öyle düşünüyorsan." dedim. Bunları söylerken sesim birazcık titremişti. "Bana yalan söylüyorsun." dedi Finn. "Ne? Neden sana yalan söyleme gereği duyayım ki?" dedim. Finn bana yaklaşarak "Beni seviyorsun." dedi. "Hayır." dedim. "Maggie anlattı Lucy." dedi. Maggie'yi öldürücem. "Ne anlattı bilmiyorum ama hepsi uydurmadır ben seni sevmiyorum yalnızca genel hayranların gibi bir hayranınım ama sadece hayranınım." dedim. Hayranınım derken bastırarak söylemiştim. Finn bana yaklaştı. "Şimdi ben seni öpsem bana karşı birşeyler hisseder misin?" dedi. Gözlerimi kıstım. "Hissetmem." "Peki." dedi Finn. Finn bana biraz daha yaklaştı ve dudaklarını benim dudaklarıma deydirdi. Bunu yapacağını biliyordum ama yine de heyecanlanmıştım. Finn kendini çekecekken ellerimi onun boynuna doladım ve kendime çektim. O da ellerini benim belime koydu. Tanrım lütfen bu bir rüya olmasın.
Bebeklerim bölüm pek atamıyorum dersler falan filan yüzünden. Umarım bölümlerimi beğeniyorsunuzdur. Sizleri seviyorum ❤💜