Namjoon
Dúfam,že Jin bude na izbe so mnou.
Ha! Aj sa tak,stalo. Jin síce bojovol za to,aby bol s Hobim,ale ten ho odpálkoval,že on si to rád odkrúti s Tae a Kookiem. Bože,to zasa budú nemravnosti.
Zložil som si veci a zvalil sa na posteľ.
,,Kde si nechal RapMona?" spýtal sa ma zrazu Jin. Bolo to prvýkrát za pár dní,kedy prehovoril on na mňa.
,,U jednej kamarátky. Miluje mačky," odvetil som na čo,on nereagoval.
Len sa postavil a prešiel k oknu, z ktorého bol výhľad na celý Seoul. Zadíval sa von a ja na neho. Bol nádherný. Čierne nohavice,ktoré krásne zvýrazňovali jeho guľatý zadoček a ružová mikina,ktorá z neho robila malú princess.
A moju budúcu queen.
Jin
Počul som,ako sa Namjoon postavil a kráčal ku mne. Zrazu sa ocitol za mnou. Dosť blízko za mnou,keďže som cítil ako sa jeho dych, odráža od mojej pokožky na krku.
,,Nezľakni sa," zašepkal a vzápätí si obmotal okolo mojích bokov,svoje ruky.
Myslím si,že vám nemusím popisovať koľko motýlikov sa zobudilo v mojom podbrušku a aké problémy som mal,aby som sa udržal na nohách. Hobi mal pravdu, moje city neopadli.
,,Skús mu ich opätovať. Veď to si celý život chcel!" ozvalo sa moje podvedomie. A vedel som,že má pravdu. Preto som sa spokojne oprel o Joonovu vypracovanú hruď a uvoľnil sa.
,,No,konečne," uchechtol sa Joon a ja s ním.
Chvíľu sme tam, len-tak stáli,keď ma zrazu Joon zdrapil a šmaril ma chrbtom o stenu.
,,Zbláznil si sa?!" vyštekol som na neho.
,,Pššt," priložil mi svoj prst na pery a ja som trochu stuhol.
Jeho ruka sa presmerovala na môj krk a druha putovala po chrbte,až na môj zadok.
,,Na-Namjoon?" pozrel som na neho.
,,Áno,princess?" uškrnul sa a silno mi stlačil zadok, na čo moje telo zareagovalo hlasným vzdychom.
,,Presne takto budeš vzdychať,keď budeš ležať podo mnou," zatiahol nadržane. Nemohol som povedať,že sa mi to nepáčilo. Práve naopak. Chcel som viac.
Zaprel som sa do jeho hrude a tlačil ho dozadu,až pokým nespadol na posteľ.
Sadol som si na neho obkročmo a naklonil sa k nemu.,,Ale,ale. Mačička vystrkuje pazúriky?" zaškeril sa.
,,Ibs tvoja mačička,Daddy," hlesol som.
Namjoon
,,Ty jeden!" zavrčal som a prevalil si ho pod seba,na čo sa Jin roztomilo zasmial.
,,Vieš,čo so mnou to slovo robí?"
,,Aké slovo?" zasmial sa.
,,Ty vieš,aké," naklonil som sa viac k nemu.
,,Hmm,Daddy?" uškrnul sa.
,,Ty jeden malý~" už-už som ho chcel pobozkať,keď zrazu niekto zaklopal.
Možno by som to aj ignoroval,keby sa spoza dverí neozaval Kookieho hlas. Ahgrr,zabijem ho!
,,Mrzuté,že?" zasmial sa Jin.
,,Nemysli si,že ťa minie trest," postavil som sa a on tiež.
,,Ale,Daddy," zasmial sa a šiel otvoriť dvere. Veď uvidíme,kto sa tu bude smiať naposledy,Jin.
YOU ARE READING
s m i l e (namjin/bts)
Fanfiction,,Prosím,usmej sa." ,,Prečo by som mal?" ,,Chcem si pripomenúť,aké to bolo,keď som sa do teba zamiloval." upozornenie: vzťah medzi dvoma chlapcami,sexuálne scény a narážky,vulgarizmy;