11.Kapitola

880 87 10
                                    

Jin

Dni ubiehali vo svojom tempe a všetko bolo tak,ako malo byť. No,až na Yoongiho a Jimina. Pohádali sa a teraz si nevedeli prísť na meno. No,všetci v dome sme dúfali,že sa dajú opäť dohromady. Úprimne si neviem predstaviť po boku Yoongiho alebo Jimina niekoho iného. Sú ako dve kocky lega-perfektne do seba zapadajú.

,,Nad čím premýšľa moja,princess?" ozvalo sa za mnou a ja som sa otočil ku dverám, v ktorých stála Joon v celej svojej kráse. S Kookiem boli na nejakom rozhovore.

,,Nad tým,aký skvelý outfit som ti vybral," uškrnul som sa.

,,Tak,to s tebou súhlasím," zvalil sa unavene na posteľ.

Ja som sa postavil od stola,za ktorým som doteraz sedel, a podišiel k nemu.

,,Čo,princess?" žmurkol na mňa a moje líčka nabrali slaboružovú farbu.

,,Chýbal si mi," zamrmlal som,sadol si na neho obkročmo a ľahol si na jeho hruď.

,,Aj ty mne,zlatíčko. Aj keď som bol preč sotva dve hodiny," uchechtol sa.

,,Rob si srandu. Vieš,čo sú to dve hodiny bez teba? Dve storočia!" vyhŕkol som a viac sa k nemu natlačil.

,,Bože,ja ťa milujem," prevalil si ma pod seba a hneď ma začal bozkávať. Ja som mu bozky hneď oplácal a svoje ruky mu obmotal okolo jeho krku.

Keď sme sa od seba odtiahli,ešte chvíľu sme ležali v objatí.

,,Princess?" oslovil ma Joon.

,,Áno,Joonie~" zaklonil som hlavu a pozrel sa na neho.

,,Vieš,o pár dní je ďaľší rozhovor,keďže sa chystá comeback~" začal,ale ja som ho prerušil: ,,Zabudni,že pôjdem za Yoongim alebo za Jiminom a presviedčať ich,aby sa dali dokopy. Ja nie som samovrah! Na to,až príliš milujem svoj kurací život."

,,Nie,ty trdlo. Počúvaj ma,veď...Ide o to,že manažér po nás chce,aby sme zverejnili náš vzťah," hlesol.

,,Čože?" posadil som sa.

,,No,nie len my. Celkovo,aby sme priznali všetky vzťahy v skupine. Vraj sa tým zvýši predaj albumov,či čo.."

,,A pointa?" nadvihol som obočie.

,,No,či to chceš priznať?" poškrabal sa na zátylku.

,,A ty?" spýtal som sa.

,,Samozrejme,že...áno," odvetil a usmial sa.

,,Tak,potom aj ja. Nemá zmysel to tajiť. Aspoň sa na kamerách nebudem musieť pretvarovať," usmial som sa a Namjoon ma opäť stiahol do bozku.

Namjoon

Prisahám,že by som z neho vyšukal dušu,keby nám do izby nevpálil Hobi.

,,J-Hope! Čo,chceš?" zavrčal som naňho. Jin sa odomňa odtiahol a to ma štvalo. Milujem,keď je na mne nalepený. Môžem fetovať jeho dokonalú vôňu a cítiť jeho teplo.

,,Volám sa Hoseok. Už by si si to mohol zapamätať,Namjoon," napomenul ma.

,,Nechci,aby som začal rátať do desať," zavrčal som opäť a sadol si.

,,No,čo spravíš? Maximálne ma začneš naháňať,čo s tvojou kondičkou..dobehneš tak,maximálne nakoniec chodby," vysmieval sa mi Hobi.

,,Stačilo!" okríkol nás Jin a obaja sme zmĺkli. Je zvláštne,ako taká krehká osôbka ako je on,má toľkú autoritu.

,,Hobi,čo potrebuješ?" povedal milým hlasom.

,,Jáj,no~ Yoongi a Jimin sa hádaju," povedal Hobi a odišiel. Vážne sem prišiel,len kôli tomuto?! Fuck off.

Jin

,,Ach,idem tam," povzdychol som si a pobral sa do Yoongiho izby,odkiaľ vychádzal krik. Celkom som ho prepočul,počas môjho rozhovoru s Jooniem.

Chcel som stisnúť kľučku a vojsť dnu,no dvere sa rozleteli a vyletel z nich Jimin,div ma nezhodil na zem.

,,Jimin!" okríkol som ho.

,,Prepáč,hyung," odvetil a chcel odísť.

,,Na to zabudni!" schmatol som ho za golier a stiahol späť do izby.

,,Héj,čo je?! Čo tu zas robí tento?!" vyhŕkol Yoongi a ja som ho prepálil pohľadom. To isté som spravil aj pri Jiminovi,ktorý chcel niečo povedať,no radšej si to rozmyslel.

,,Nemám náladu po niekom zjapať,tak to spravím inak. Ja idem teraz robiť večeru,zamknem Vás tu a pokým večera nebude na stole,ani jeden z vás sa odtiaľto nedostane. A dúfam,že ste pochopili,že do tej spomínanej večere sa máte udobriť. A je mi jedno,akým spôsobom," otočil som sa,vzal kľúč z police,ktorá bola pri dverách a kým sa jeden z nich spamätal,dvere som zamkol. Kľúč si schoval do vrecka a odišiel dole,do kuchyne.

Namjoon

Medzitým,ako moja láska chystala večeru,ja som si dal fajnú sprchu a pohral sa s Rapmonom,ktorý rastie ako z vody.

Neskôr,keď mi už Rapmon nevenoval,až takú pozornosť som sa zodvihol a zišiel dole,kde všade rozvoniaval rámen.

,,Vonia to úžasne," objal som Jina zozadu a venoval mu malú pusu na krk.

,,Vďaka. O chvíľu to bude hotové," odvetil.

,,Uhmm," zamrmlal som a ďalej sa venoval jeho úžasnému krku.

,,Bože,oci! Ak chceš pretiahnúť mamku,tak si vezmite izbu," zasmial sa Tae a ja som sa,nechcene,od Jina odtiahol. Posadali sme si za stôl a čakali,kým všetko bude nachystané.

,,Tu máte,žrúti," zasmial sa Jin a na stôl položil hrniec s tou úžasnou dobrotou.

,,Ehm,počujete to?" spýtal sa Kookie a my sme stíchli.

,,Och,Yoongi! Áno,áno~"

,,Bože,Jiminieeee~"

Hneď,ako som toto začul začal som sa nekotrovateľne smiať a zvyšok na tom nebol inak.

,,No,povedal som im,že nech sa udobria akýmkoľvek spôsobom," myskol plecami Jin a znovu sa začal smiať.

Zamiloval som sa do jeho úsmevu nádherný....

s m i l e  (namjin/bts)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang