Jin
Ďaľší deň bol moc hektický. Ráno konferencia s predstaviteľmi UNICEF pre Južnú Kóreu a neskôr tlačovka s médiami. A nakoniec koncert,ktorý som si ja,ale aj s chalanmi moc užil. Hoci,Joonie sa skoro dolámal na schodoch,ale to je detail.
Po tomto všetkom mala nasledovať taká menšia after-party,na ktorú som žiaľ nemal náladu,keďže na mňa dopadla únava. Povedal som Jiminovi,že idem späť na hotel a pobral sa preč.
Namjoon
Rozprával som sa s Yoongim,keď som si uvedomil,že jeden z nás chýba. Jin.
,,Nevidel si Jina?" obzeral som sa.
,,A ty Jimina?" začal sa obzerať Yoongi.
,,Niekto ma volal?" ozval sa za nami vysmiaty Jimin.
,,Láska," usmial sa Yoongi a majetnícky objal Jimina okolo bokov.
,,Nevieš kde je Jin?" spýtal som sa Jimina.
,,Och...vravel,že je unavený tak,šiel na hotel," odvetil.
,,Uhm,no...musím ísť. Neopite sa moc,prosím. Čaute!" pozdravil som a ponáhľal sa za Jinom na hotel.
Jin
Vyšiel som z kúpeľne,keď do izby vpálil Joon.
,,Si v poriadku?" pribehol ku mne a chytil mi tvár do jeho teplých dlaní.
,,Pokiaľ viem,tak áno," usmial som sa.
,,Jimin vravel,že si unavený. Nemáš teplotu alebo tak?" vypytoval sa a ja som sa začal smiať. Bože,bol tak rozkošný.
,,Čo sa smeješ?" nadvihol obočie.
,,Nemusíš sa o mňa báť,Daddy," milo som sa usmial.
,,Tyyy~" pritiahol si ma k sebe a ja som vypískol.
,,Áno?" uškrnul som sa.
,,Pristanú ti tie nadkolienky," zatiahol a ja som cítil ako moje líčka nabrali ružovú farbu. Áno,nosím nadkolienky. Ale je to pohodlné! Teraz som mal na sebe čiernu mikinu a ružové nadkolienky. A samozrejme,ružové boxerky,aby ste si nemysleli.
,,Ďakujem..daddy," zašepkal som.
Namjoon
A dosť!
Zhodil som ho na svoju posteľ a sadol si na neho obkročmo. Naklonil som sa k nemu a jemne ho pohladil po líčku.
,,Už som ti niekedy povedal,že si nádherný?" zašepkal som.
,,Práve teraz," odvetil a ja som spojil tú malú vzdialenosť medzi nami.
Jin
Konečne. Konečne som ochutnal,tie jeho dokonalé pery. Chutili ako jahody zmiešané so šampanským. Chopil som sa iniciatívy a prevalil ho pod seba.
,,Ale,ale..čo toto?" uškrnul sa,ale ja som sa znova prisal na jeho pery. Joon mi bozky ochotne oplácal a jeho ruky opäť zamierili na môj zadoček,ktorý on opätovne začal jemne masírovať.
,,Mhmm~" zamraučal som.
,,Páči sa ti to?" usmial sa.
,,Moc," vzdychol som a uložil sa na jeho hrudi.
Chvíľku sme tam,len-tak ležali,keď sa Joonie zdvihol a odišiel do sprchy.
,,Hneď som tu," žmurkol na mňa a ja som sa znovu začervenal.
Hneď,ako zavrel dvere,vzal som do rúk mobil a napísal Hobimu.
Me: Môže sa tak dokonalo bozkávať?
Hobi♡: aaaaa! Teším sa s tebou. ;)
Me: cítim sa ako nejaká pošahaná fanúšička :3
Hobi♡: pošahaná fanúšička,ktorá leží v posteli so svojím idolom ;)
,,S kým si píšeš?" spýtal sa Joonie a ja som na pozrel. Prisahám,že moje srdce vynechalo minimálne dva údery. Namjoon stál predo mnou len v boxerkách a ja som mal výhľad na jeho dokonalé telo.
,,Jinnie?" oslovil ma.
,,Poď ku mne, Daddy," hlesol som a jemu nebolo treba viackrát opakovať. Ľahol si nadomňa a opäť sme sa oddali nekonečnému bozkávaniu a maznaniu sa.
Konečne som sa cítil šťastný...
VOUS LISEZ
s m i l e (namjin/bts)
Fanfiction,,Prosím,usmej sa." ,,Prečo by som mal?" ,,Chcem si pripomenúť,aké to bolo,keď som sa do teba zamiloval." upozornenie: vzťah medzi dvoma chlapcami,sexuálne scény a narážky,vulgarizmy;