Jin
,,O hodinu nás čaká rozhovor a vy sa tu válate?!" vybehol som,ktorí si spokojne ležali v spoločnom objatí. Nehovorím,bol som rád,že sa dali dokopy,no teraz tú lásku prejavovali až moc.
,,To stíhame," zamrmlal Yoongi a viac sa natlačil na Jimina.
,,Nech vás Boh ochraňuje,ak to zmeškáme. Máte chodiť spať skôr a nie jebať do rána!" založil si ruky na hrudi.
,,Povedal niekto,kto si to dnes v noci s Joonom rozdal minimálne päť krát," zasmial sa Jimin.
,,Pfff," nadul som líčka a odišiel z ich izby. No,mali pravdu. Po dnešnej noci na ešte dlho bude bolieť zadoček.
Vošiel som k nám do izby a naskytol sa mi pohľad na Joonieho,ako si oblieka tričko. Skôr ako si ho stiahol obliecť som prišiel k nemu a objal ho zozadu.
,,Čo,drahý?" otočil sa ku mne a ja som sa mu natiskol na jeho vypracovanú hruď.
,,Yoongi a Jimin nechcú vstať z postele," zamrmlal som.
,,No,tak odpojíme wifi. To vytiahne z postele každého," usmial sa na mňa a jemne ma pobozkal. Ja som mu však nedovolil,aby sa vzdialil a bozk som prehĺbil. Zaplietol som prsty do jeho jemných vlasov a jemne zatiahol.
,,Provokuješ?" kusol mi jemne do pery.
,,Mm, a ty?" uškrnul som sa.
,,Uvidíme," žmurkol na mňa a začal sa opäť obliekať. Ja som bolu už dávno nachystaný,preto som zišiel dole do obývačky a odpojil wifi. Netrvalo,ani dve sekundy keď sa z hora ozvala veta: ,,Mama Jin,ja ťa zabijem!"
,,Pokiaľ pri tom vylezeš z postele,nemám s tým najmenší problém!" odkričal som naspäť a zasmial sa sám pre seba.
Nakoniec,sme to stihli. Dokonca sme prišli o pár minút skôr,ako sme mali. To sa nám teda,tak často nestáva. Teda,nestáva sa nám to vôbec.
,,Čo myslíte,ako zareagujú fanúšikovia,keď im povieme,že napríklad ja a Kookie~" začal Tae.
Och,ja som celkom zabudol,že dnes padne aj táto otázka. Podišiel som k Jooniemu,ktorý hľadel zaujato do telefónu.
,,Láska?" oslovil som ho.
,,Áno,princess?" pozrel na mňa a milo sa usmial.
,,Si si istý,že chceš oznámiť verejne náš vzťah?"
,,Áno,som," hodil mobil do vrecka a pritiahol si ma k sebe. Zrazu sa Joon začal rehniť.
,,Čo sa smeješ?" pozrel som nechápavo na neho.
,,Všetci sme tu oblečený v tmavých farbách,len moja princess ma ružovú mikinu,bledé rifle a biele tenisky," zasmial sa.
,,Mne sa to páči," mykol som plecami.
,,Aj mne sa to páči. Najviac ten pekný guľatý zadoček," zavrnel a pleskol ma po zadku.
,,Pabo~" zamrmlal som
Po chvíli sme dostali každý svoj mikrofón a šlo sa na pódium. Každý sme sa usadili. Myslel som,že si Joon sadne ku mne,ale on si sadol na opačný koniec. Zrazu ma premkol zvláštny pocit.
Moderátorka sa nás na všetko možné vypytovala. Najmä ohľadom nového albumu. Usmieval som,odpovedal,ale zvláštny pocit ma neopúšťal. Práve naopak,čím dlhšie som tu sedel,tým to bolo horšie.
Moderátorka: Namjoon o tebe sa hovorí,že máš prezývku 'God Of Destruction.' Čo je na tom pravdy?
Yoongi: A ja som myslel,že ho voláme Kazišuk.
Namjoon: Nikto ma nevolá Kazišuk.
Tae: Všetci ťa voláme Kazišuk.
Namjoon: Tak,dik..no.
Všetci sme sa začali smiať,ale bola to pravda. Všetci sme ho doma volali Kazišuk.
Moderatorka: A teraz menšia otázka na telo. Na internete koluje veľa fan-artov a fan-fikcií o vás. No,najobľúbenejšie sú tie,kde dvaja členovia skupiny tvoria pár. Napríklad: Yoonmin,VKook alebo Namjin. A tak sa chcem opýtať či je to pravda alebo máte niekto z vás priateľku?
Jimin: No...aby som bol úprimný..niečo na tom pravdy bude.
Jimin sa otočil k Yoongimu a vášnivo ho pobozkal. Dúfam,že vám nemusím pripomímať,že Yoongi sa vôbec nebránil.
Kookie: U nás je to tiež..nejak podobne..
Kookie sa usmial a zavesil sa na Taeho,ktorí ho hneď pobozkal a tuho objal.
Moderátorka: Dobre,ak sa nemýlim máme tu Yoonmin a Vkook. A čo Namjin?
Tuho som stiskol mikrofón a šiel niečo povedať,no Namjoon ma predbehol. A to,čo povedal...
Namjoon: Reálne sú len tieto dva vzťahy. Inak,už nikto z nikým nechodí. Ja som hetero,takže..ja čakám na svoju pravú.
Smial sa. Smial sa akoby sa nič nestalo. Všetci sme sa snažili zakryť to prekvapenie,keď to povedal. Keď ma zaprel. Našťastie rozhovor sa zakrátko skončil a my sme mohli odísť. Chalani,ale ešte kecali s pár ľuďmi,preto som sa rozhodol ísť napred. Mal som totižto pocit,že sa zrútim.
Namjoon
Nevedel som. Nevedel som,prečo som to poprel. Prečo som poprel vzťah s osobou,ktorú milujem. Teda,milujem ho? Zostal som zarazený. Nikdy som takto nepremýšľal. Čo,ak to bolo len chvíľkové pobláznenie?
,,Hobi,kde je Jin?" spýtal som sa Hobiho.
,,Neviem," odcekol.
Ja som len prikývol a ďalej ho hľadal. Nakoniec mi došlo,že možno šiel do auta,preto som sa rozbehol smerom k chodbe,ktorá mala na svojom konci východ.
,,Mám ťa!" chytil som Jina za ruku,tesne pred tým,ako chcel vyjsť z budovy.
,,Nechaj ma!" vytrhol svoju ruku.
,,Jin,prosím...ja-ja som nechcel~"
,,Hej,určite," pretočil očami a založil si ruky na hrudi.
,,Prosím,vypočuj ma. Naozaj som nemal na výber. Nikto okrem chalanov a nás dvoch nevie,že som gay. Ani moja rodina. Vieš,čo by to bolo,keby sa moja mama dozvedela z televízie,že som inak orientovaný?"
,,Stačilo to povedať pred týmto všetkým,že sa na to necítiš. Pochopil by som to,ale takto~" videl som ako mu po líci steká slza. Podišiel som bližšie a zotrel mu ju.
,,Nechytaj sa ma!" vyhŕkol.
,,Fajn,ako chceš. Ja idem ešte za chalanmi. Možno aj nejakého zbalím. A dúfam,že nebude také ufňukané decko ako si ty!" šplechol som mu do očí a odkráčal preč.
Jin
Sledoval som ako odchádza. Oprel som sa o stenu a zošuchol sa dole. Slzy sa predrali napovrch a ja som nechal citom voľný priebeh. Bolo mi zle. Bolo mi tak,neskutočne zle. Zle zo seba samého. Hanbil som sa. Hanbil som sa ako nikdy.
,,Jin?" začul som nadomnou hlas,ale nezdvihol som pohľad.
,,Poď,neseď tu. Ideme do auta," povedal Yoongi a vytiahol ma na nohy.
,,K-Kde j-je J-Jimin?" zavzlykal som.
,,Odskočil si na vecko. Neboj,bude dobre," usmial sa a ja som prikývol.
No,jeho slovám som neveril....
CITEȘTI
s m i l e (namjin/bts)
Fanfiction,,Prosím,usmej sa." ,,Prečo by som mal?" ,,Chcem si pripomenúť,aké to bolo,keď som sa do teba zamiloval." upozornenie: vzťah medzi dvoma chlapcami,sexuálne scény a narážky,vulgarizmy;