Namjoon
Spal. Spal a vyzeral ako malé mačiatko.
,,Jimin?" oslovil som Jimina, ktorý ho hladil po vlasoch.
,,Schudol takmer desať kíl, okrem Yoongiho sa s nikým poriadne neporozpráva. Ak toto bol tvoj zámer, gratulujem. Zničil si ho," povedal totálne odmerane.
Ja som tam zostal stáť s úpreným pohľadom na Jina. Po líci mi stiekla slza. Búrka vo mne silnela. Mama mala pravdu; ublížil som osobe, ktorú milujem.
Šuchtavým krokom som podišiel k jeho posteli a padol na kolená. Naozaj bol vychudnutý. Pery mal dopraskané a kruhy pod očami. Princezná,moja...
Ako ja toto dám dohromady?
Jin
Zobudil som sa v strede noci na to, že som smädný. Sadol som si a chcel sa pohnúť. Respektíve mi niečo ťažké ležalo na nohách. Zobral som mobil a zapol na ňom baterku. To 'niečo' bol spiaci Namjoon.
Zamrzol som. Čo tu,kurva,robí? Prišiel sa pozrieť, ako trpím alebo čo? Čo si on o sebe, sakra, myslí? Bol som naštvaný.
,,Namjoon," drgol som do neho. Ale on nič. Ako zvyčajne,že hej?
Vzal som teda vankúš a praštil ho.
,,Hééj, čo to-?" vystrelil do sedu a zamrnčal.
,,Vypadni," sykol som.
,,Jin? Čo to-" nestihol dopovedať a ja som ho z nova praštil vankúšom.
,,Môžeš prestať?!" zvýšal hlas, ale ja som sa nezľakol.
,,Ani ty si sa v tedy neprestal usmievať tak, teraz vypadni," prepálil som ho pohľadom.
,,Jin,vypočuj ma~" chcel sa ma dotknúť, ale ja som jeho slizkú paprču od seba odstrčil.
,,Chápem, ale keď si to budeš chcieť dať raz vysvetliť, tak vieš kde ma nájdeš." zodvihol sa a odišiel.
Moje oči zaplavili slzy.
Don't tell me bye,bye~
You make me cry,cry~
Love is a lie,lie~
ESTÁS LEYENDO
s m i l e (namjin/bts)
Fanfic,,Prosím,usmej sa." ,,Prečo by som mal?" ,,Chcem si pripomenúť,aké to bolo,keď som sa do teba zamiloval." upozornenie: vzťah medzi dvoma chlapcami,sexuálne scény a narážky,vulgarizmy;