Sziasztok. Én Liza Benedt vagyok (fenti kép). Los Angelesben élek. Van egy húgom Lola. Ő 17 éves én 18. Nincs pasim.A húgommal egy suliba járunk. Apánk nincs (vagyis van csak lelépett egy másik nővel mikor megszülettem). Na de menjünk tovább a szereplőkkel.
Lola Benedt
17 éves vagyok. A testvérem Liz nagyon jól megért. Nincs pasim. Van egy barátnőm aki tudja az összes titkomat.
Jacob Sleinder
Jacob vagyok 18 éves most költöztem ide Los Angelesbe. ,, Egyke" vagyok de volt testvérem mert még amikor megszülettünk akkor apánk elvette és elvitte. Szóval anyukámmal élek akire vigyázok. A barátim csak Jacnek hívnak.
Kate Williams
Kate vagyok 18 éves és én telejes családban nöttem fel. Egyke vagyok. Liz legeslegeslegjobb barátnője vagyok és 4 éves korunk óta ismerjük egymást. Nincs pasim. A suliban jótanulónak vagyis lúzernek számítok.
Adam Smith
Adam vagyok 17 éves. Lolával járok egy osztályba. Lizzel nagyon régóta ismerjük egymást viszont nekem Lola tetszik.
Alexander George
Alex vagyok a suli ,,rosszfiúja". Ami azt illeti a jegyeim többnyire jók de sokat verekedek és kiállok magamért. Az az álmom hogy végre elköltözzek Los Angelesből. Volt barátnőm Chelsea Beckett.
Chelsea Beckett
Chealsea vagyok és jó tanuló, iskola első. Volt pasim: Alexander George.