4.fejezet

162 6 0
                                    

Elindult a kávézó irányába.Beültünk a Starbucksba és jól elbeszélgettünk. Megtudtam hogy Adam egy ével fiatalabb nálunk meg ilyesmiket.
-Liz mennünk kéne a mozi felé mert lekéssük.-állt fel
-Jó menjünk-pattantam fel én is.-Sziasztok fiúk.Pont beértünk a filmre. A Jumanjit néztük 4D-ben. Jó volt a film bár nem nagyon tudtam ráfigyelni. Inkább Jacket néztem. Mikor végelett a filmnek kifeléj övet halkan megszólaltam
-Jac nekem haza kell mennem.
- Jó hazaviszlek.-és ejtett felém egy mosolyt amitől majd elolvadtam. Hazaérve anyát láttam meg elsőként a konyhába.
-Lola hol van?-kérdeztem
-Fent van a szobájában alszik. Hol voltál ilyen sokáig?
-Moziba voltam Jackel és két barátjával.
-És jól szórakoztál?-kérdezte kedvesen.
-Igen csak nagyon elfáradtam. Megyek aludni.-egy puszit nyomtam az arcára.
-Jó éjt-Felmentem a szobámba. Fürödtem és elaludtam. Reggel a telefonom csörgésére kelltem.Komásan vettem föl.
-Haló-köszöntem bele.
-Liz itt várok már 20 perce a házatok előtt. Mindjárt kezdődik az első óra-kiabálta bele a telefonba. Hallottam a hangjába hogy ideges.
-5 perc és ott vagyok. Gyorsan fogat mostam, felöltöztem

 Gyorsan fogat mostam, felöltöztem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

És megcsináltam a hajam.

Tettem el pénzt hogy vegyek magamnak kaját

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Tettem el pénzt hogy vegyek magamnak kaját. Kiérve az ajtón ő ott volt idegesen.Semmit sem szólva elindult a suli irányába. Így se úgy se értünk volna be az első órára mert már elkezdődött. Ezért se gyalogolnánk lassaban.
-Hé miért nem lassítunk?-kérdeztem kicsit idegesen és kifulladva mert nem volta ahhoz hozzá szokva hogy futok.
-Nem akaroo elkésni több órárol.-fujtatott tovább.
-Pont az lenne feltűnő hogy egyszerre mennénk be. Most mit csináljunk?-rogytam le a földre. Ő még sétált egy kicsit aztán megállt.
-Mivan ha egyik órára sem megyünk be?-ült le mellém.
-Úgy érted hogy lógjuk el az egész napot?
-Pontosan. Így legalább találkozhatunk Adammel és Alexal.
-Te aki az előbb mondta hogy nem akar több órát lekésni?-álltam fel a földről.
-Igen.
-Benne vagyok-egyeztem bele.
-Király. Hová menjünk először-pattant fel-Meghívhatlak egy sütire egy nagyon jó cukrászdába?
-Igen-öleltem meg boldogságomba.
-Amúgy ez a hely Santa Monica mellet van.
-Akkor induljunk-és elkezdtem hazafelé futni.Hallottam hogy röhög rajtam Jac ezért mégjobban futottam.

Sziasztok ezt a részt én sablonosnak érzem de nagyon régen írtam ezétt egy hosszú részt hoztam. A képeket az intertetről szedtem. Köszönöm hogy elolvastad:ByDorka

Egy új fiúDonde viven las historias. Descúbrelo ahora