18.fejezet

60 4 1
                                    

Szép lassan elindultam a suli felé. Fülemben a fülessel max hangerőn hallgatva valami hörgést. Tudom nem nagypn hiszitek el de nagypn sueretem a Kornt vagy a Slipnokot. Egyszerűen megnyugtat. Ráérősen lépkedtem a suli felé mikor majdnem elgázolt egy biciklis.
-Mi a francot képzelsz?-kiabáltam és kiszedtem a fülemből a fülhallgatót.
- De te sem.... Szia Liz- abban a pillanatban megláttam a sisak alatt Adam fejét. Azonnal elnevtettem magam.
-Szia Adam. Hogy vagytok Lolával?-kérdeztem.
-Egész jól. Holnap megyünk moziba.-felelte.
-Azt Lola nagyon szereti. Főleg ha ott történik meg neki az első csókja-próbáltam célozgatni.
-Meg lesz. De órád lesz. Menny mert már elkezdődik és megint kénytelen leszel valakivel elmenni egy cukrászdába-nevetett.
-Ez fájt-próbáltam nem nevetni de nem sikerült.
-Jó csak viccelek. De tényleg mennyél mert elkésel.
-Rendben. Ma még beugrasz hozzánk?
-Lehet-válaszolta.
-Most már tényleg megyek. Szia-siettem el gyorsan. Pont beértem kémiára. Amúgy gyorsan eltelt. Angolon késett a tanár és nálunk szokás szerint őrültek háza van. Bioszon tanulmányuztuk az egysejtüeket. Tesin gimnasztikáztunk az én kérésemre, osztályfőnöki órán pedig beszélgettünk. És ennyi. Mindenki szereti a pénteket mert csak 5 óránk van. Gyorsan hazasiettem és gondoltam hogy elmegyünk Katel plázázni. De ki volt kapcsolva. Ezért elmentem egyedül. Beültem a Starbucksba és vettem magamnak egy turmixot. Épp kifelé haladtam amikor megláttam Jacet Chealseavel. Akaratlanul is összerándult a gyomrom. Épp vadul csókolóztak mikor Jac meglátott engem. Rám nézett én meg elfutottam. Alig értem ki az épületből már patakogba folytak a könnyeim. Hallottam hogy mögöttem újra kivágódik az ajtó és Jac szól utánam.
-Várj Liz-fogta meg a karomat.
-Engedj el!-kiáltottam- miért nem maradsz a barátnőddel-mondtam nyugisan.
-Most ott hagytam miattad-kiabálta-de te még ennek sem örülsz. Elmondtam hogy miért történt és hogy bocsánat de te nem vagy képes megbocsátani-mondta már fennhangon.
-Bocs hogy nem akarok megbocsátani annak aki az utcán mászik rá egy olyan lányra aki tudja hogy akar tőle valamit. Ja és mellesleg annak az embernek barátnője van-vetettem fel. Erre ő csak vágott egy fejet és elsietett. Mikor becsapódott az ajtó nem bírtam tovább. Eltört a mécses. Lerogytam a földre és csak bőgtem és bőgtem. Nem érdekelt semmi. Gyorsan előkotortam a telefonom és némi hezitálás után Alexet tárcsáztam.
-Mit szeretnél?-kérdezte mit sem sejtve.
-J....-de nem tudtam befejezni mert egyből mondta hogy mondjam a címet. Én meg elmondtam neki. 10 perc múlva gyér világítás volt az utcába ezért feláltam a földről. Beszáltam Alex kocsiába és hazavitt. Út közben csak az én szipogásom hallatszódott. A házunk előtt kitett én meg gyorsan berohantam a házunkba. Otthon volt már anya meg Carl, Lola már fent a szobájába Adammal. Gyorsan egy nem is zavarok szóval felslisszantam a szobámba. Elmentem fürdeni. Nagyon jól esett ahogy sírtam a víz alatt. Befeküdtem az ágyamba és sírva elaludtam. Másnap reggel kopogásra kelltem.

Ennyi lett volna a mai rész. Tudom hogy elmaradt az előző részi ajánló. Ezért ma 2 ajánlót is hozok. By:Dorka

Ajánló:
-Zene: Rock Mafia ft. Miley Cyrus: The big bang

-Film: Lol

Ez csak a trailere mert az igazi nincs fent a youtubon.

Ui: Bocsi a helyesírási hibákért!!

Egy új fiúWhere stories live. Discover now