-Szia-köszöntem el. Mivel visszaért Jac ezért eltettem a telefonomat.
-Elvittelre kértem mert itt van anyám-csókolt meg.
-Akkor siessünk a kocsihoz.-kezdtem az ajtóhoz menni de elkapott és kézenfogva mentünk a kocsihoz.
-Mi lenne ha a fiúkat is áthívnánk-vetettem fel az ötletet mikor beszálltunk a kocsiba. Mivel mindenki belegyezett(Kate, Alex,Adam) ezért beugrottunk a boltba. Vettem ropit, colát(a fiúkta gondolva)gumicukrot(Lolának), meg chipset. Bepakoltam és már indultam is volna ha nem jön velem szembe velem Kate az úton ahogy megyek a kocsihoz.(szerzői megjegyés: ez mi ez a mondat?)
-Hello Kate, végr van az óráidnak?-kérdeztem feszengve, mert tudtam hogy van még egy angolja(egy osztályba járunk).
-Fontosabb hogy lássam a legjobb barátnőmet.-ölelt át.
-Jac?-kérdezte Kate.
-A kocsiban. Ülj be elviszünk!
-Oké-egyezett bele.
-Nálunk lesznek Jac legjobb haverjai.
-Rendben.-vette elő a telefonját. Az úton senki sem szólalt meg mert Kate telefonozott mi meg Jackel összekulcsolt kézzel néztünk ki az ablakon.
-Itt vagyunk-kiálltott Jac. Mi kiszálltunk a kocsiból és bementünk(Jac beállt hozzájuk a kocsival).Gyorsan kipakoltuk a kajákat az asztalra ès felöltöztem(fekete pólo,kék szakadt farmer, kék converse és kiengedett haj).Mire kiértem addigra már itt voltak a többiek.
-Sziasztok!-köszöntöttem őket egy-egy öleléssel. Mivel lökdösték egymást ezért furán nézetem rájuk.
-Öhm... Oké-mondtam nevetve. Eltelt egy kis idő, beszélgettünk meg hülyéskedtünk.
-Felelsz vagy Mersz?-hozta fel az ötletet Jac. Halk lépteket hallottam az ajtó felől és belépett Lola. Letette a cuccát és leült közénk.
-Persze-egyezett bele mindenki.
-Én pörgetek először-állt fel Kate. Adamen állt meg a palack.
-Felesz vagy Mersz?
-Merek-válaszolta merészen.
-Puszild meg a két melleted ülő lányt-az mi voltunk Lolával. Megcsinálta.
-Jac. Felelsz vagy Mersz?-kérdezte.
-Merek.
-Csókold meg Lizt!-mondta Adam és egy kis vigyor volt a szemémbe hogy most jól kiszúr velünk. Pedig nem. Egymásra néztünk és mindketten ugyan azt akartuk. Elmondani a többieknek. Jac(mellettem ült) közelebb jött és megcsókolt.De úgy hogy aki ott ült közöttünk mindenki belefáradt a nézésbe. Viszonoztam.
-Hé,hé,hé... Álljatok meg! Ti jártok?-tette fel a költői kérdést Alex mire abba hagytuk.
-Igen-mondtuk egyszerre Jackel.
-Én tudtam-állt fel büszkén Kate.
-Ez tök jó-pacsiztak össze Jackel.
-Mivan?? Jesszus és mióta?-kérdezte Lola.
-Ma jöttünk össze-vigyorogtam mert Jac megfogta a kezem.
-Én amióta megláttalak Liz én drukkoltam nektek, hogy összejöttetek-ölelt meg Adan ami nagyon jól esett.
-Köszi tényleg-válaszoltam meglepedtem és visszasétáltam Jachez aki megpuszilt.
-Amúgy Liz, anya tudja hogy jártok mert mindjár itt lesz-mutadta a telefonját amin ott díszelgett az üzenet amiben valóban benne volt hogy mindjárt érkezik.
-Nem baj csak ne akadjon ki a fiúk láttán-néztem körbe. Kopogtak és mivel tudtam hogy kivel fogom szembe találni magamat ezért gyorsan mindent rendbe tettem.
-Szia-nyitottam ki lassan az ajtót és anya finom parfümje csapta meg az orrom.
-Szia kicsim. Egyedül vagy?-mosolygott rám.Bocsánat hogy régen volt rész csak tavaszaltunk és elfogyott a mobil netem de most itt van egy kb.500 szavas rész.By:Dorka