-Egy kérdést kéne megválaszolnod.
-Rendben-bólintott.
-Loláról lenne szó. Te hogy gondolszrá? Mint egy barátra vagy többre?
-Természetesen többre-itt elhalkult-de ahogy próbálkozok ő majdnem végig elutasít.
-Én beszéltem vele tegnap rólad.
-Rólam?-értetlenkedett.
-Igen rólad, és teljesen beléd van esve. Szóval hajrá!-bokszoltam bele a vállába. A nevetéstől rászkódva elhúzódott, majd megölelt és a fülembe mondta hogy köszi hogy elmondtam neki. Ezután gyorsan besiettem a kapun és lerohantam az alagsorba a nyelvi előadóhoz. Mert keddhez híven duplaangollal kezdtünk. Egy vitával kezdtük az órát mert a tanár ment volna tovább az anyaggal viszont a háromnegyed osztály még az előzőt sem értette. Szerencsére (vagy nem, ki tudja) én nem voltam ezek között. Eléggé folyékonyan beszélek angolul. Matek az majdnem minden nap van és ma végre elmaradt mert beteg a tanárunk. Ezért egy lyukasóra volt helyette. Még egy duplabiosz amin leszakadt a csuklóm. Otthon ne felejtsem el mondani anyának hogy vegyen nekem csulószorítót. Biosz után tesi amin röpiztünk. Nem vagyok olyan jó röpiből de nem is olyan rossz és ez meg is látszik a jegyeimen ugyanis osztályozták is és 2 hármast is beszereztem. Még egy föci előkészító volt hátra ami hamar lement. Kb. 4-re hazaértem és elmentem edzésre és tanultam. 6-kor jött egy üzim anyától hogy ma nem jön haza. Biztos Carlal van. Megvontam a vállam és folytattam a törit. Holnap szerda ami húzós nap épp ezért mára nem szerveztem semmit. Viszont hallottam hogy nyílik a szobám ajtaja és Lola lép be rajta.
-Miújság-kérdeztem de láttam rajta hogy nincs beszédes kedvében.
-Mi történt?-ültem le mellé.
-Adam...
-Mivan Adammal?-türelmetlenkedett.
-Megcsókolt-mondta ki egybe. Én meg nem hittem a fülemnek.
-És miért nem vagy boldog?
-Örülök neki meg minden csak még mindig nem hiszem el.
-De ugye visszacsókoltad?
-Persze-mondta most már felszabadultan.
-De tudod hogy bármit elmondhatsz nekem?
-Tudom-felállt, megölelt és kiment a szobámból.Kicsit furán hatott rám is a dolog mert örültem hogy végre Adam lépett, de nem nagyon örülök hogy Lolát nem nagyon látom boldognak. Inkább megviseltnek. Éreztem hogy hosszú lesz még a mai nap. Mikor végeztem a tanulással lementem a konyhába valami harapnivalóért. Ott találtam Lolát is.
-Nem tudom hogy jó lesz-e ez a kapcsolat vagy nem.-nyögte ki végül.
-Biztos hogy jó. Adam az egyik legmegbízhatóbb srác akit valaha ismertem. Bízz benne.
-Köszi.Ennyi lenne a mai rész. Remélem tetszett bár szerintem elég rövid lett de csak ennyire van energiám. By:Dorka
Zene:
Könyv: Erdős Zsuzsanna :Ellenpontok 2. Vedd már észre