A szobámba visszamenve egyből bealudtam. Az ébresztőmre kelltem és a jó illatra. Anyu valamit süt ezek szerint a konyhába.
-Szia anya. Mit sütsz?-ültem le az asztalhoz izgatottan azért mert amikor anya süt abból nem lesz jó.
-Almás pitét készítek-fordult vissz hogy ideaddja a reggeli kávémat amit szépen lassan elkortyoltam. Mikor ezzel végeztem felmentem a szobámba, felkötöttem a hajamat és megcsináltam a sminkemet(szempillaspiráll, szájfény,korrektor). Nagy nehez elindultam de feltűnt hogy Jac nincs a házunk előtt. Nem is vette fel a telefont. Nem vártam rá tovább elindultam a suli felé. Fülembe betettem a fülesemet és az Theory of a deadmant hallgattam az egész úton. Kate már a suli előtt várt.
-Szia Liz-ölelt át viszont elég fura fejet vágott.
-Miaz Kate?-kérdeztem egy kis idő után.
-Hol van Jac?-kérdezte.
-Őszíntén? Nem tudom. Próbáltam elérni de nem veszi fel a telefont.
-Biztos beteg-vonta meg a vállát-gyere mert lekéssük a törit. Mondjuk azt szivesen lekésném-nevetett és behúzott a suliba. Egyáltalán nem figyeltem a törire. Inkább Jacen járt az eszem. Egyszer csak megzörrent a telefonom.
(L:Liz, J:Jac)
J: Ma nem megyek suliba.
L:Vettem észre
J:Naa Liz
L:Jól van. Miért nem jössz
J:Muszály volt kivennem egy szabadnapot mert megőrít a suli.
L:Lógós
J:De te szereted ezt a lógóst
L:Persze
J:Viszont valakinek elkéne hoznia a házit.
L:Akkor majd azt Adam intézi
J:Nem ezt akartam
L:Jólvan akkor elviszem én. Viszont lépek mert szerintem a tanár felfigyelt rám. Szeretlek
J:én is szeretlek
Szóval eltettem a telefonomat a táskámba. Így már hamar eltellt az óra. Minden órán beszélgettünk és jól elvoltunk. Délután Jacékhez menet összetalálkoztam Chealseavel. Valamelyik ruhaboltból jöhetett mert csomó reklámszatyorral a kezében jött el mellettem. Mikor meglátott gondoltam hogy befog szólni valamit.
-Liz merre mész-kérdezte meg. Még barátok is lettünk volna ha nem terjesztene mindenkiről hazugságokat.
-Semmi közöd-álltam meg előtte összefont karral.
-Csak mondok valamit.
-Na mit?
-Azt hogy ne keresd Jac társaságát-itt közelebb jött-mert ő az enyém. Belül egy világ omlott össze bennem mert tudatni akarom vele hogy ő az enyém de ezt nem mutattam ki.
-Okés-és hátatfordítva elhagytam a helyszínt. Egész hamar elértem Jac házához. Mikor beengedett a házba fura volt hogy csak ő volt otthon egyedül. Felmentünk az ő szobájába(tipikus fiú szoba: kék fal, szürke polcok, ágy, filmek, Tv) leültem az ágyára és a hátizsákomból kihalásztam a házikat(kicsit sok házi volt) és átadtam neki. Egy ideig csendben nézetem ahogy átolvassa de amikor még mindig az angol házit nézte akkor már kezdtem ideges lenni. Azért is mert ami Chealseaval történt és még ő is tépi az idegeimet a fárasztásával. Az első részét ennek ő nem tudhatta ezért nem is ezzel kapcsolatban kérdeztem.-Mivan? Nagyon leköt az angol házi?-poénkodtam vele.
Ennyi lenne a mai rész amit szó szerint imádtam írni. Remélem nektek is tetszik. Kérlek írj hozzá véleményt!By:Dorka
Ja és bocsi a helyesírási hibákért!