8.fejezet

115 3 0
                                    

Szóval akkor ma elmegyünk strandolni. Reggel mikor fellkeltem(kb.9 óra volt) már mindenki nagyban pakolt. Én álmos fejjel battyogtam le a reggeli kávémért.
-Kicsim, te is kezdj el most már pakolni.
-Rendben anya!-kiálltottam vissza most már az emeletről. Felöltöztem(fehér haspóló,fekete szaggatott gatya) és bepakoltam minden fontos dolgot papucsot, plusz fürdőruhát(a ruhám alá is felvettem egyet), napszemüveget, törülközőt. Ezzel végeztem felnéztem instára ahol nem volt semmi új. Ráírtam Jacre és elindultam lefelé az emeletről a hátizsákommal. Kiléptem a házból és ott volt. Ledobtam a cuccom és a nyakába ugrottam. Kicsit meglepődött mert nem vett észre.
-Végre lejöttél Liz-csókolt meg.
-Khm... Khm...-hallottam a hangot a hátunk mögött.
-Szia Lola-engedtem el  Jacket.
-Csak azt akartam mondani hogy beszállás-ült be legelőre így mi hátra kerüntünk. Így beszéltúk meg hogy mi tudjunk egymással foglalkozni. Mint minden normális ember a telefonját nyomkodta vagy zenét hallgat. Mi is ezt csináltuk. Kb. 30 perc megérkeztünk a tengerhez. Mindenki egyből kiszállt és a tengerhez sietett. Míg én csodálkoztam a tengerbe addig egy kéz behúzott a vízbe. Lerántott a víz alá és megcsókolt. Mikor feljöttünk mindketten elkezdtünk nevetni és átöleltem. A part felé néztem ahol anyáék álltak. Mi kijöttünk a vízből(természetesen kézen fogva) és segítettem felállítani a napernyőt. Jac kivette a kajákat és letette a napernyő alá. Ezzel végeztünk akkor mindenki bement a vízbe. Anya elment úszni, mi meg bementünk egy mélyebb részre ahol fröcsköltük egymást ami nagyon vicces volt. Dél lehetett, mert már nagyon erős volt a nap ezért úgy döntöttünk visszamegyünk az apartmanba. Nagyon gyönyörű volt, olyan mint ahogy Jac mesélte. Mi rögtön elfoglaltuk azt a két szobát amit említett. Felöltöztem valami lengébe mert nagyon meleg volt és szandálba neki vágtunk valami ebédet keresni. Találtunk egy jó kis éttermet és mivel kevesen voltak beültünk. Én Jac mellé ültem. Rendeltem magamnak rántott hús és sültrumplit kapros szósszal. Mivel már köbö 3 óra volt lehetett mikor hazafelé igyekeztünk. Mindenki összepakolta a cuccát és lementünk a tengerhez kivéve anya mert ő nem akart velünk jönni). Vettünk két matracot és (a férfi erő segítségével)felfujtuk. Rádobbtuk a hullámokra. Bevittük a mély részre és onnan ugráltunk be amíg el nem fáradtunk. Otthon vacsi után még beszélgettünk egy kicsit, Lola és Jac is felment a szobájába én meg segítettem anyának elpakolni a tányérokat és mi is felmentünk mi is a szobánkba. Lefürödtem, hajat mostam a só miatt és elkezdtem telefonozni. Hallottam lépteket a szomszéd szobából de nem foglalkoztam vele. Azt hiszem bealudtam mert arra keltem hogy valaki simogat.
-Liz, bealudtál?-kérdezte suttogva.
-Asszem-ültem fel.-Hány óra?-kérdeztem egy kicsit kómásan de nem kaptam választ mert megcsókolt. Mivel minden szobába franciaágy volt ezért kényelmesen elfértünk rajta ketten.
-Ha nem baj maradok-helyezkedett el az én ágyamba. Én is befeküdtem mellé mire átölelt. Ránéztem és elaludtam. Reggel madárcsicserésre kelltem fel és arra hogy fény van a szobába. Jac még aludt még mindig a karja rajtam. Kiszabadítottam magam a kezei közül és az ajtóhoz lopakodtam. Kiakartam menni de valaki visszatartott.
-Liz, kérlek maradj-kérte csukott szemmel még félálomba ezért visszafeküdtem mellé.
-Jó nem megyek-mire megcsókoltam.



Szisztok! Hoztam egy új részt mert tudom hogy már rég volt. A kövi részt megpróbálom hamar hozni.
By:Dorka

Egy új fiúWhere stories live. Discover now