11.03.2018
09:33Merhaba Canım Insanlar 😍
Merhaba Yüreği Güzel olanlar🤗
Merhaba Desteği Üzerimde Olan Dostlar 😍💪🏾💜
Bu aralar canım Wattap'di boşlamışlığım olsada (çalışmaya başladığım için) yinede benim elim, ayağım, ruhum burda...
Çünkü çoğu zaman yazma hevesini burda yaşadım, yaşamak ile kalmayıp sizin yol gösterici, değerli yorumlarınızla gelişip bu durumlara geldim...💪🏾😍
Bu durumlar derken konuyu açınca anlayacaksınız inşallah beni 😄😄
Bu konuyu (paylaşımı) dahi burda geç paylaşıyorum ama güç olsun geç olmasın demişler🤗Bu paylaşım benim için özel, bu paylaşım benim için değerli, ilk gözağrısı ve belki de ilk başarım, 'İşte bu' dediğim...
Eminim benim sevincim, mutluluğum size de birşeyler vaat ediyordur, ki ettiğini de zannedenim 😍😍Asıl konuya gelecek olursak;
Yukarıya bir kitap resim bıraktım onunla ilgili 😍
Sıfır yayınlarıyla Proje şiir kitabımız çıktı! 💪🏾💪🏾💪🏾Bu Kitabın İçinde Kırk Kadın Şairinden Biri de Benim 😍😍
Benimde Şiirlerim, Hislerim, Duygularım, Kalemim Var 💪🏾
Hani insanın olmaz dediği, hayalini kurmaktan bile korktuğu hayalleri vardır ya, Benim de Kitap çıkarma gibi bir hayalim vardı ama korkardım... Neyse ki Şükürler olsun Şimdi gerçekliğini yaşıyorum...❤💪🏾
Desteklerinizi bekliyorum 😍😍💪🏾
40 kadın, 40 pencere...
Bu 40 kadın farklı pencerelerden bakıp, aynı duygulara yer vermiş... Diller susmuş, kalemler bir olmuş, yürekler konuşmuş... Bir tek kadın dünyayı değiştirebilecek güce sahipken, eller birleşmiş, dünya ya duygular ile kafa tutulmuş...
Buradaki 40 kadın içinde olmaktan gurur duyuyorum... İnanın kitabımız sizlere sesini duyurmak için can atıyor... Dünya kadının sesinde şekilleniyorsa buyrun; Bu birliğe bir yankı bizden, bir yankı sizden olsun... Avaz Avaz geliyoruz!
KORKMAYIN... KADINIZ HEPSİ BU!
(Ablamın kalemi, yanımda olmasa olmazdı ❤)Not: Kitabımıza ulaşmak ve sahip olmak isteyenler lütfen DM'ye buyursun...
Bana burdaki desteklerinden ötürü
Alex_Nil lemariz Asilfbt Fatmapinar14 ilyasorhan nurayozgecacar kalbimin_kalbinde durriyekta04 yldrmcnnyldrm MSD4921 svlsnck Albayraklim amoleelapassione DeryaKaradeniz3 baharipek21 maavikelebek sametkilic84 @ ramazantalan1 Eyminam ysmzynp KalplerimizBir subarinagi10 mutlutosba BirErkekYazarsa asilbaskan1313 ErkamYildirim vlkndvc gecemavisi-s mva96mva96 Emr_385 mavimsss -19ey03- hayali-saire ikisibiarada Mor_Mevsim esin_ergan zeynepp571 dilefgar_ amoleelapassione PeterPan_55 AeeKorKalem ESA2156 cinareymen058 JustLoveMumbai tuhafgeliyor Fadi_Kiliczade habibebsrn Crocus34 0II-353 lee_mine_ho KulaMinnetEylemem EmelErtin5 rwyda_nrr BySerdengecti minnakseytan Btlkrl_ Crescenthigh haktirhakikat zorlu_zor ozayMeryem Siiralemi isimlerini dile getirmediklerim varsa kusrum affola bu kitap ve ben sizin sayenizde geliştik....
Ve iki kişinin ismini geçmeden de olmaz ki; Her ne kadar burda olmasalarda #OkurYazarAnnecik (Sibel Ablam) #Hayali-saire (Tescillimm)Ve tekrar dan teşekkür ederim...
Kitabımızın bitmesine 2 bölüm kala GÜZEL HABER ❤💪🏾
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç Şiir
PoezjaYokluğun oldu yine kıyametim... Varlığın hisedilmeyecek kadar yok, Yokluğunla sınar oldun beni... Zaman geçip gider oldu... Sen bir selamı eksik eder oldun... Bütün kelamlar yine yokluğuna işaret, Bütün gözyaşları gidipte dönmedin yollara şahit... ...