S partou jsme se dohodli, že po škole všichni vyrazí domu, sbalí si co potřebují a sraz bude na náměstí, kde nás vyzvedne Sabina. Lili nebyla úplně nadšená z toho, že s sebou bereme Olívii, všechno však spravila zmrzlina, kterou jsem jí nakonec uplatila.
Škola ubíhala překvapivě rychle a než jsem se stačila nadát už byl její konec. S Mel jsme byly domluvené, že na sebe počkáme před školou. Jelikož bydlíme vedle sebe, mohly jsme se lehce doprovodit, bez toho aby měla druhá zacházku.
Přednáška mi skončila o trochu dřív než ta Melissina a tak jsem se uchýlila na lavičku, která stála před školou. Ihned jak jsem dosedla, se mi začali klížit oči. Včera jsem naspala přesně tři hodiny, jelikož jsem si v půlnoci vzpomněla že mám mít na dnešek prezentaci. Smolila jsem jí celou noc... a pak jsem jí zapomněla uložit. V tu chvíli jsem chtěla svůj laptop prohodit oknem, ale nakonec jsem si prostě jen šla lehnout a spát. Ale i tak mi tři hodiny spánku vážně nestačili a proto jsem teď potichu pochrupovala na lavičce před školou.
Vůbec jsem nevěděla kolik času uběhlo zatím co jsem spala. Probudil mě až zvuk, který nebezpečně připomínal zvuk foťáku. Unaveně jsem otevřela oči a uviděla Melissu jak rychle zandavá svůj mobil do kapsy. Podezřívavě jsem si jí změřila: „To sis mě právě vyfotila při tom jak spim?" Tváře jí mírně zrůžověly.
„Už to tak bude. A už by jsme měly vyrazit, jestli nechceme přijít pozdě."
Popadla mě za ruku a v mžiku mě vytáhla na nohy. To s tou fotkou jsem si s ní hodlala vyřešit pak, teď jsem se musela soustředit na chůzi, abych při cestě nepadla únavou.
***
Celou cestu jsme s Mel propovídaly. Nejdřív jsme probíraly náš den ve škole a pak už jsme jen vtipkovaly na náš účet. Bylo hezké poslouchat její smích, bylo to něco co bych mohla poslouchat i celé dny.
Když už jsme byly jen kousek od našeho domova zastavila jsem jí.
„Dáme závody?" Obdarovala jsem jí svým šibalským úsměvem. Melissa mi věnovala jeden pobavený. „Chystej si kapesníky na utření slz... protože prohraješ." Vyzývavě se na mě podívala.
Momentálně jsem byla v mírné nevýhodě, jelikož Melissin dům k nám byl o něco blíže než ten můj. Brunetka si té výhody byla vědoma. „Na tři?" Zeptala se a já začala odpočítávat. Když na řadu přišla poslední číslice, obě jsme vystartovaly a ani jedna se při běhu neubránila hlasitému smíchu.
Doběhly jsme na stejně. „Remíza!" Ohlásila mi jak odemykala dveře od svého domu. „Prosim? Já to měla dál, vyhrála jsem já!" Obořila jsem se do ní se smíchem a u toho i já odemkla zámek. „Fajn, ale příště tě rozhodně porazím!" Zavolala na mě pobaveně a zmizela za dveřmi. To si věřila holčička... já jsme Usain Bolt lidičky!... ne samozřejmě vtip, já jsme rychlejší než on.
***
Za dvacet minut už jsme všichni stáli na náměstí a čekali na Sabinu, která nás měla odvést na plavečák. Jak jsme tak čekali, Vanesa a Olivia se od nás trochu oddálily a vedly si svojí vlastní konverzaci. Vypadaly spolu více než spokojeně.
Oliver se zase zažral do konverzace s Derekem, povídali si o nějakém fotbalovém klubu a jak moc je dokonalý a úžasný. Lili nad tím protočila oči a přidala se ke mně s Melissou. „Holky nevíte kolik je hodin? Zapomněla jsem si doma mobil... " Lili nad svou blbostí zavrtěla hlavou. Melissa se jen usmála a vytáhla z kapsy svůj černý mobil. Když ho však odemkla, více než čas, nás s Lili zaujala brunetky tapeta.
ČTEŠ
Krok vpřed
RomanceEllie zažila v dětství krušné časy. Uzavřela se do sebe. Postavila si okolo sebe pomyslné hradby, přes které nehodlala pustit ani svou nejlepší kamarádku Mel. To se však jednoho dne změní...