Hogwarts Exspress

2.1K 141 19
                                    


Arkadaşlar Oyuncuları
Güncelledim. İlk Bölümden
Bakabilirsiniz.

👯‍♀️

"Harry"

Karşımda Harry'i görmeyi hiç beklemiyordum. Biz buraya
Harry ile karşılaşmamak için
bu saatte gelmiştik.
Nedenini bilmiyorum. Annem öyle dedi.

Sıkışık bir zamandaydık ve bu yüzden nedenin sonra açıklayacağını söylemişti.

Seline baktığımda oda şaşırmış gözüküyordu. Harry tekti.
Galiba Hagrid Hedwig'i almaya
gitmişti. Uzun sessizliği Harry
bozdu.

"Siz beni nereden tanıyorsunuz?"

Aha sıçtık boku yedik.
Annem bizim Harry ile
karşılaşmamamızı istiyordu. Bir
bildiği vardı. O yüzden Harry'e kuzeni olduğumu söyleyemezdim.
Tam Selin bişey söyleyecekken
Gülümseyerek
"Aa senin adını bilmeyen mi var burda. Sen sağ kalmış çocuksun"
Dedim. Harry başıyla onayladı.

Selin ağız haraketiyle "ne yapıyorsun" diye sordu.

Ona sadece sus dedim. Sonra Harry sahte bir gülümseme gönderdim.

"Uhm şey benim asa almam gerekiyor sonra görüşürüz."
dedi.

"Ahh tabiki bizimde yetişmemiz gereken bir yer var sonra görüşürüz"
deyip Selini peşimden çekiştirerek oradan uzaklaştım.

Yeterince uzaklaştıktan sonra Seline döndüm. Ellerini koluna koymuş bana bakıyordu "Seni dinliyorum Merve"

"Bak Selin orada Harry'e kuzeni olduğumu söyleyemezdim çünkü annem buraya geldigimizde Harry ile karşılaşmamızı istemiyordu. Bir bildigi vardı o yüzden bende söylemedim."

Selin tamam dercesine başını salladı.Önümüze dönüp diagon yolunda yürümeye başladık.
Annem geldiği zaman Harry'e neden söylemediğimizi soracaktım.

Ben böyle der demez karşıdan annem ile teyzem göründü.
El sallayarak bize doğru geliyorlardı. Bizde onlara doğru yürüdük biribirimize yakın mesafede olunca "ee kızlar asalarınızı aldınız mı?" diye sordu teyzem.

"Aldık daa..." diyerek bana baktı Selin.

"Aldık da ne ? kızlar ne oldu ?"
Diye sordu annem.

Pat diye "Biz Harry'i gördük" dedim. Annem şaşırmıştı. Biz bilerek bu satte geldik falan filan.

"Nerede gördünüz ?" Diye sordu Teyzem.

"Ollivander'ın dükkanının önündeydi. Tek başınaydı asa alacaktı. Sanırım." Dedi Selin.

"Siz onu bunu bırakında ben Harry'e neden kuzen olduğumuzu söylemiyorum" dedim. Ee haklıydım canım. Harry Potter adinda bir kuzenim var ve ben kimseye birşey söyleyemiyorum.
Birde onu Dursleylerden kurtarmak istiyorum.

"Çünkü..." diyerek bizi bir köşeye çekti annem "Lily Drusleylerin evine çok güçlü ve bilinmeyen bir koruma büyüsü yaptı. Eğer başımıza bir şey gelirse diye sizleri oraya koymak için.
Harry bu büyüyle orada daha güvende olurdu. Bir de biz gerçeği bildiğimiz için bizim başımıza bir şey gelmemesi gerekiyordu. Ölümleri engellemeli, büyük savaşta daha az canin kaybedilmesini sağlamalı veya hiç olmamasını sağlamalıyız." Dedi.

Düşündüm Mantıklıydı. Ama yinede üzücüydü. Harry'i Drusleylerden kurtarabilirdik ama hem onun için hemde bizim için kötü olurdu. Anneme dönüp

"Anne bir gün ona gerçeği söyleyeceğiz değil mi?" Diye sordum masumca.

Gülümsedi beni kendine çekip sıkıca sarıldı "Elbette Merve gerçekleri söyleyeceğimiz o gün gelecek."

☆☆☆

O büyük gün sonunda gelmişti.
King's Cross Tren İstasyonunun önündeydik.

Teyzemleri bekliyorduk. Bir süre sonra onlarda geldi. Selin ile birbirimiz görünce psikopat gibi çığlık attık. Nede olsa her insanın sevdiği kitaplar filmler gerçek olmuyor değil mi?

Selin " Merve çok heycanlıyım. Hemen trene binelim." Dedi.
Başımla onu onayladım.

Annemler bizim bu halimizi görünce güldüler. Selin ile beraber istasyondan içeri girdik.

Duvarin önüne gelince etrafı kontrol ettikten sonra Selin ve teyzem duvardan geçtiler.3-4 saniye sonra annemle beraber bende duvarın içinden geçtim.

Garip bir histi.

Duvardan geçmememle gözlerimin açılması bir oldu.
Çok güzeldi.

Annem beni kendine çevirerek
"Evet gitme vaktin geldi sanırım"dedi yüzündeki tebessümle.

"Bak Merve çok dikkatli oluyorsun. Sana ne kadar bu sene hiç birşey yok karışma dememe rağmen beni dinlemeyip olaylardan uzak kalmayacağını biliyorum.O yüzden dikkatli ol."

Güldüm güldü.

"Ve Merve ölümleri engellemek dışında birşeye karışmazsan sevinirim."

"Tamam anne. Alt tarafı bir tane burunsuzun üstesinden geleceğim." Dedim gülerek.

Beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
Trenin düdüğünün ötmesiyle annemden ayrıldım.

Selin ile beraber trene bindik.
Bir yandan ilerlerken bir yandan anneme el sallıyordum. Sonunda tren kalkmıştı. Son vagonda kalktıktan sonra el sallamayı kestim.

Kompartmanların camından içeriye bakıp bir diğerine ilerliyorduk. Aradığımız kompartmanı hala bulamamıştık.

Selin bir kompartmanın önünde durunca bana bakıp gülümsedi.
Ne olduğunu anlamıştım. Bende
Seline gülümsedim. Beraber kompartmanın kapısını açtık

"Merhaba buraya oturabilirmiyiz ?"

İlahi Bakış Açısı

Hogwarts Exspress

Duvarın köşesindeki adam Tren
gittikten sonra uzun uzun
arkasından baktı. Gözlerini yavaşça raylardan çekti. Sonra tıpkı onun gibi trenin
arkasından bakan sarışın
kadına takıldı gözleri.
Gülümsedi.
Ve sonra oradan sessizce uzaklaştı.

Yeni bölüm yehuu. Sizleri seviyorum. Merve'yi İnstagramdan takip etmeyi unutmayın.

İnstagram: merveozturk.hpkt

hpkt

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Harry Potter ve Kızıl TürkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin