3. rész

1.9K 75 7
                                    

<Joseph Taylor>

2017.02.07.

Reggel vártam, hogy Mag jöjjön ébreszteni. De nem jött. Tegnapi óta rám se nézett. Nem is szólt hozzám. Gyorsan rendbe szedtem magam. És felmentem a szobájába, de semmi. Nem volt a szobába, biztos elment a suliba.

Beültem a kocsimba. És indultam az iskolába. Ahogy gondoltam. Mag ott ült az aulában és sírt. Próbálta leplezni, de már régóta ismerem szóval könnyen észrevettem. Oda mentem hozzá. A kezem a fejére tettem és megsimítottam.
- Mag mi a baj?- kérdeztem.

Nem szólt csak ellökte a kezemet és elment a barátaihoz. Mivel a lányok nem igazán barátkoztak vele csak fiú barátai vannak. Rám tört a féltékenység. Utána rohantam és megöleltem. A karjaimban megfordult és visszaölelt.
Bizsergett a bőröm ahol hozzám ért. Jaj, istenem. Olyan vagyok, mint egy lány. Valami oknál fogva beleszagoltam a hajába. Hirtelen ellökött magától én meg elestem. Vörös volt az arca. Zavarban volt.

-E..E..ezt miért csináltad?- remegett a hangja.

Felnevettem és bele túrtam a hajamba.

- Magam se tudom. – mondtam és felálltam majd elsétáltam.

Mi van velem? Mi volt ez az egész? Miért csináltam? Egyáltalán miért voltam féltékeny? Ezekkel a kérdésekkel telt a suli idő. Tuti, hogy nem szerettem bele. Egyáltalán nem szerethetem, mert testvérek vagyunk.

Épp a kocsimhoz siettem, amikor Eric jelent meg előttem.

- Haver lenne kedved ma bulizni?- kérdezte.

- Persze. Miért is ne.

Most jól fog jönni, ha egy kicsit kimozdulok.

- Akkor este 9-re gyere Stevenhez. Rendben?

- Ja.

Amikor haza mentem oda adtam Magnak a naplót. Ott volt az egyik haverja is. Azt hiszem Adam. Sokat lóg mostanában körülötte és ez zavar.

- Elolvastad? - kérdezte Mag, de még most se nézett rám.

- Nem. De figyelj, nincs kedvetek eljönni, Erichez? Rendez ma egy bulit.

- Miért? - kérdezték egyszerre.

- Csak úgy. Gyertek.

- Na, menjünk Mag. - szállt be Adam is a győzködésbe. Átkarolta a vállát.

Egyre jobban idegesít ez a fiú. Mi a franc van velem? Nem kellene ilyet éreznem.

- Rendben. – mondta megadóan.
- Szuper. Akkor este 8-ra legyél kész.
- Hogy mi? Alig van 2 órám - tetette a sértődöttet Adam.
- Neked adok valamit, jó?

A fiúnak egy fekete nadrágot és egy fehér pólót adtam. Mag pedig egy fekete testhez simuló egybe részes szoknyát vett fel. Komolyan?! Ebbe az összes srác le akarja majd teperni. Istenem. Hogy nekem mindig fogni kell a kezét, pedig már 19 éves vagyok, nem ezzel kéne foglalkoznom. Nem bébiszitternek megyek, hanem lazulni. Csak őket is elviszem magammal. De mindegy is.

Amikor be értünk ők egyből feszengeni kezdtek, ezért hoztam nekik egy kis italt, amitől eltudnak, majd lazulni. Amikor megitták belöktem őket táncolni. Körbe néztem. Az egyik asztalnál ültünk a haverjaimmal, amikor Adam felkért egy lányt, de az nem Magon volt. Ő az egyik haverommal, Freiddel táncolt. Figyeltem, ahogy táncolnak. Egyre felszabadultabbak lettek. Mag átkarolta Freid nyakát, mert egy lassú szám következett. Újra elöntött a féltékenység. Mikor Mag egyedül visszajött részeg volt. Kiadhatott neki még többet?

- Jól vagy? – kérdeztem miközben kivezettem az udvarra, hátha a hideg februári este kijózanítja, de tévedtem.

Menekülj! Tiltott szerelem /befejezett/Where stories live. Discover now