- Rendben. - mondták és elmentek.
- Köszönöm. - fordultam Joseph felé.
- Nincs mit. De én most megyek. Holnap találkozunk. Szia.
- Szia.
- Mi lenne, ha ma és holnap nálunk aludnál?
- De alig ismerlek. - mondta halkan.
- Épp ezért.
- O..oké.
- Rendben. Akkor nyolcra elküldök hozzád egy fiút, hogy elhozzon hozzánk. Jó?
- Igen.
- Akkor, szia.
Elkezdődött a tervem.
Haza fele menet beugrottam a közértbe. Vettem chipset, üdítőt, rágcsát. Majd amikor már otthon voltam felhívtam Adamet, hogy menjen el és hozza el az "egyik barátomat". Szegény semmit sem sejtet. (gonosz kacaj) Elmondtam neki a címet, majd letettük. Én gyorsan rendet raktam. Kiporszívóztam és elmosogattam. Viszont abból a "gyorsanból" este fél nyolc lett. Annyi időm volt még, hogy lezuhanyozzam, mert a takarítás közben leizzadtam. Épp kiléptem a fürdőből, amikor hallottam a dudát. Lementem a lépcsőn és kimentem kinyitni a kaput. Liza bejött, Adam pedig elhajtott. Lizával felmentünk a szobámba. Én leültem a tv elé. Liza még állt az ajtóban.
- Gyere beljebb. Nézünk egy filmet?
- Nézhetünk. – mondta szerényen.
- Akkor gyere, menjünk át a bátyám szobájába. Ott keresünk valamit.
- R..rendben.
- Ne legyél már ennyire zavarba. - mondtam mosolyogva.
- Jó.
Átmentünk Joseph szobájába. Lizának mondtam, hogy üljön le az ágyra.
- Milyen műfajút nézzünk? Horror, romantikus, vígjáték vagy esetleg mesét?
- Romantikust. - mondta kicsit felszabadultan.
- Akkor melyiket nézzük? Van A felhők felett három méterrel; Az őrült szerelem; Lelkes test csere; Lehetek az eseted?; A macskám, a családom és a fiúk; Kabala pasi; Az utolsó dal. Melyik?
- Az utolsó dalt még úgyse láttam.
- Oké.
Beraktam a CD-t és elkezdtük nézni. Hogy tudnám azt leírni, hogy menyire tetszett a film. Együtt nevettünk Lizával és együtt sírtunk az apa halálánál.
Úgy tíz körül járhatott az idő mikor vége lett.
- Fáradt vagy? - kérdeztem.
- Igen. Egy kicsit.
- Akkor feküdjünk le.
Átmentünk a szobámba. Megcsináltam Liza helyét és elmentünk fürödni. Nem sokkal később Rob egy képet küldött. Megnyitottam és a szívem összeszorult. Joseph egy lánnyal csókolózott. Eleredtek a könnyeim. Írtam egy SMS-t a három fiú barátomnak. Dylannek, Adamnek, és Scottnak, hogy jöjjenek át, baj van. Idő közben Liza is kijött a fürdőből.
- Mi a baj Magon?
- Változott a program. Még nem fekszünk le. Remélem nem baj. – mosolyogtam rá.
- Nem de..dehogy. Voáhhh mi..miért sírsz?
YOU ARE READING
Menekülj! Tiltott szerelem /befejezett/
RomanceVolt vagy van olyan titkotok, amit, ha valaki megtudná, tönkre mehetne az életetek? Nekem van. Mégpedig az, hogy beleszerettem a testvérembe. Mindent leírtam a naplómba. Nyugodtan teltek a napjaim, de ma teljesen megváltozott minden viszont nem akar...