12. rész

1.4K 72 2
                                    

<Adam Smith>

Kikísértem Lizát a mosdóba. Én pedig elmentem átöltözni. Épp a pólóm vettem le, amikor Liza benyitott.

-B...bocsánat. - mondta, de amikor becsukta volna az ajtót én elkaptam a csuklójánál fogva és berántottam. Ő a falnak dőlt. Én pedig megcsókoltam. Nem sokáig habozott ő sem és visszacsókolt. Rohadtul szeretem ezt a lányt. Azt akarom, hogy ő is szeressen. Viszont most éppen rányomultam.

- Szeretlek. – mondtam és mélyen a szemébe néztem. – Már régóta figyellek.

- Én.. ugyan így érzek. – mondta halkan.

<Magon Simpson>

2017.02. 14. (Kedd)

Tegnap este nem vártuk meg, hogy Liza és Adam visszajöjjön. Inkább aludtunk. Reggel a többiekkel együtt elmentem a suliba. Amennyire csak lehetett elkerültem Josephet. Sőt egész nap nem találkoztam vele. Szerencsére.

Adam csak elhozott hozzájuk, mert neki foci edzése volt. Bementem a vendégszobába és tanultam. Öt óra fele megjött Adam. Elmentünk a folyó partra és sokat beszélgettünk.

- És, hogy mennek a dolgok, Lizával?

- Tegnap bevallottam neki, hogy szeretem.

- És? – kérdeztem izgatottan.

- Azt mondta ő is így érez.

- De hiszen ez jó nem igaz?

- Viszont olyan rosszul érzem magam, hogy soha nem segítettem neki.

- Ez nem igaz.

- Ezt, hogy érted?

- Tegnap volt alkalmam beszélni vele és elmondta, hogy régebben megmentetted már és ez tartotta benne a lelket, hogy ne hagyja itt az iskolát. – mondtam egy halvány mosoly kíséretében.

- Rémlik valami. – mondta, majd nagyot sóhajtott.

Visszaérve hozzá megnéztünk egy filmet. Sokat nevettünk. Élveztem a nála töltött időt. Ez volt az a nap, ami hamarabb eltelt, mint hittem volna. Boldog voltam, hogy tudtam neki valami olyat mondani, ami segítheti a kapcsolatát, hiszen annyi csalódáson van túl.

Hiszen ez a három fiú nem a legmenőbb fiúk közé tartoznak. Ők csak átlagosak. És pont ezért barátkoztak velem össze. Emlékszem még arra a napra. Az első napom volt 9.-esként. Engem is kiközösítettek, de ők megvédtek engem. Csak egy egyszerű visszaszólás volt, de ezek után békén hagytak, mert már a fiúk ott voltak velem. Joseph még azt is mondta, hogy olyanok, mint a három muskétás én pedig a királynő, akit meg védenek.

Ilyen emlékekkel aludtam el aznap este. Már csak 3 nap volt az utazásomig. Fáj, hogy el kell mennem, de nem maradhatok itt, mert felemésztene a depresszió.

Menekülj! Tiltott szerelem /befejezett/Where stories live. Discover now