Neyse ki Robin Black'i kuleye getirdi.Kule her yönüyle harika bir yerdi fakat Black kuleye girince kuledeki eşyalar oynamaya başladı. bir an herkes Alex' e baktı.O da olanlardan habersiz bir şekilde onlara bakıyordu.Robin agresif bir şekilde :
-Gücünü kullanmayı kes Alex !, dedi. Alex şaşkın şaşkın ona bakarken Radomfire kalkanını açarak gücün kimden çıktığını farketti, Blackfire. Herkes tuhaf gözlerle Black'i süzerken Weasley Robin' e doğru bir işaret yaptı ve Robin ,Black'in kolundan nazikçe tutarak , üzerindeki yazıda "Evolution" yazan büyük odaya götürdü. Onların arkasından da Titan üyeleri ve Weasley. Black kendine hakim olamaz duruma gelmişti, laboratuvarın içindeki eşyalar havalanıyor, rüzgar çıkıyor ve yer titreşiyordu. En sonunda Black'i camdan bir tüpün içerisine koydular, ellerine , boynuna ,kafasına ve bacaklarına çipler yerleştirdiler. Kapıyı kapattılar.Robin yine her zamanki gibi herkese emir vermeye başladı .Bir anda herkes ellerine kumandalar alarak işlemi başlattılar. Black yavaş yavaş bayılıyor, tüpten tiz bir ses çıkıyordu.Herşey düzeninde ilerlerken birden birşey oldu. Tüm cisimler hareket etmeye başladı. Masadaki deney tüplerinin içindeki asitler havaya kalkıyor ,etrafa saçılıyordu.Robin kırmızı düğmeye basarak işlemi durdurdu. Black' i alıp odasına götürdüler. Black yerden yükseliyor, tiz bir ses çıkarıyordu. O tiz ses Black ' i öldürüyordu...
Radomfire , sertçe Robin'e bakarak :
-Yanlış bir şey yaptın değilmi !
- Sen benimle nasıl böyle konuşursun!
-Nasıl duyuyorsan öyle !
- Rütbeni aldırtmak mı istiyorsun, eğer öyleyse hemen yapabilirim !!
-Liderliğine güvenme!
Şiddetli bir kavga çıkıyordu ki Weasley olaya müdahale etti:
-Burada benim kızım söz konusu, siz gelmiş rütbe kavgası yapıyorsunuz ! Robin kendine hakim ol!
Robin tam Radomfire 'a bakıyordu ki onun bakışlarını Black'in üzerinde yakaladı. Sinirle ateş topunu Radom 'ın üzerine attı. Weasley :
-Robin kendine hakim ol dedim sana , siz takım arkadaşısınız!
Robin:
- Bu "takım arkadaşı" Blackfire'a öyle bakarken nasıl sakin olmamı beklersin!
Weasley biraz duraksadı . Daha sonra kızının kodlarıya ilgilendi ve bu olayı örtpas etti. Lakin Robin hala sakinleşmiş değildi. Adeta doğasının da olduğu gibi , bir ejderha kadar alevliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKFİRE 2050
Science-FictionCesur , zeki , güzel ve güçlü bir kız , BlackFire. Hiç bilmediği bir gezegende dünyadan uzak ve sıcak bir yerde kendini keşfediyor , Ateşi.. Her gün kendini daha fazla geliştiriyor , güçleniyordu. Hayatında hiç kimseye aşık olmamış olan Blackfire e...