Maya szemszöge
Nagyon mérges lettem, amikor megtudtam, hogy Ericnek én csak egy ügy voltam. Ami miatt hozzám mert fordulni. Ha nem kapja meg ezt az ügyet, hogy figyeljen engem ... minket akkor mindig így élt volna... félelembe. Féltettem. A fenébe is!
-Eric! -mentem be hozzá. De az egész szoba üresen állt. Elkezdtem feltúrni az egészet, hát ha hagyott egy papírt vagy valamit a szobában, de az csak üresen állt. Becsaptam az ajtót és leszaladtam Sam szobájába.
-Sam! Sam! Sam! -vertem az ajtaját. -Sam?!
-Mi a baj?
-Eric eltűnt. Szerinted... csak megjátszotta és csak információra volt szükség?
-Nem! Nyugodj meg! Tuti nem lépett csak úgy. Szerintem valami baj van. Most néztem és az összes kocsi a helyén van.
-Koszi! Tényleg!
-Öhm! Nem értelek!
-Tarsd fel Deant! Kamuzz neki! Menjetek el inni Andyvel vagy bármi nekem most mennem kell.
-A kocsi feltűnik!
-Elviszem a motort! Köszönöm! Szia!
Felrohantam a garázsba, előkutattam a bukósisakot motorja pattantam és gázt adtam. Elindultam balra, mivel szerencsére jobbra csak egy zsák utca van és legalább 10 km hosszan csak egyenesen lehet menni.Egész nap össze-vissza kerestem de sehol nem találtam.
Sam szemszöge
Maya lelépett és nekem meg kell szerveznem egy egész napot úgy, hogy Dean ne akarja látni a kocsiját vagy használni azt.
-Szia Sam! Kell valami a boltból? -kérdezte Dean.
-Dean! -mentem utána. -Nem sétálunk egyet? Tudod, nagyon régen csináltunk már ilyen tesós dolgot.
-Elmegyek boltba majd aztán.
-De én most gondoltam, amíg világos van. - soha nem tudtam jól hazudni.
-Sam. Hagyj menjek már.
-Nézd pont amerikai foci megy a tv-be. -mutattam oda.
-Sam, tudod hogy nem érdekel! Meg amúgy is azt érzem, hogy valami titkolsz. De mindegy. Megyek megkérdezem Mayt kér-e valamit.
-Nem!
-Azt hiszem rájöttem... Maya valamit egyedül csinál, aminek nem örülnék és megkért, hogy haudj nekem?
-Mi? Dehogy is. -dőltem neki egy széknek, ami nem ott volt, ahol én láttam szóval eldőltem.
-Szóval igen. Mit csinál?
-Eric lelépett és Maya megy megkeresni.
-Nagyszerű. Tudod mit nézzünk focit. -ült le a kanapéra.
Mi történt Deannel? Nem lett se ideges és még csapkodni se kezdett el.
Maya szemszöge
Már végig jártam a fél várost, amikor egyszer csak megláttam Eric kabátját. Leállítottam a motort, és oda rohantam a kabáthoz. Ami mellett a búza le volt járva és egy nyom indul ki.
-Eric! -rohantam be a nyomba amit valószínűleg maga után hagyott.
Háromszor jutottam vissza a motorhoz Eric nélkül.
-Hol vagy? -ültem le a motor mellé.
Elindultam sétálni, és egy pataknál kötöttem ki. Ekkor láttam meg, hogy Eric ott üldögél egy kövön egyedül.
-Eric! -rohantam oda hozzá.
-May! -állt fel.
-Mit csinálsz te itt? Miért léptél le?
-Megijedtem? Nem tudom.
-Mitől?
-Attól, hogy megtalálnak.
-Kik?
-A volt csapatom. Annyira kínos ezt bevallani. Meg ez az egész annyira új.
-Még sose féltél?
-Nem! Mindent annyira magától értendőnek vettem. Azt, hogy embereket figyeltem meg... tök mindegy mit tettek mindig nyugalommal töltött el. Mindaddig...
-Mi történt?
-Mindaddig, amíg meg nem kaptam az utolsó munkám.
-Mi volt az utolsó munkád?
-Nem mondhatom el.
YOU ARE READING
Let Him Burn
Mystery / ThrillerTeljesen átlagos családi életet éltünk, amíg egy nap egy költöztünk egy bunkerbe, ahol egyedül maradtam a tesómmal, és egy magánnyomozó céget alapítottunk. Ami teljesen jól működött, eddig az ügyig. Amivel teljesen megváltozott az életünk. És nem m...