Eric szemszöge
Dean és Sam nem tudja, hogy voltam rehabon, de viszont Maya igen. Egyszer bejött hozzám. Én elmondtam, hogy nem tudom elképzelni máshogy az életem, mint egy függő. Erre elmondta a véleményét és végleg felnyitotta a szemem, hogy ha ezt folytatom a lejtő alján leszek hamarabb, mint hiszem. Ezért eldöntöttem, hogy mihamarabb kiakarok onnan jönni. Szóval két hónap után kint voltam, de visszakerültem a mérgező környezetemhez, akik mellett minden nap erősnek kellett maradnom. Most már kell egy hely ahol lehetek egy kicsit gyenge lehetek.
-Eric nem akarsz velem jönni? Haza.
-Nem! -léptem be Maya mögé.
-Nem megy veled. -ment neki Dean, Sam és Andy.
Ekkor a lécsőn Selena robogott le.
-Kai te mit keresel itt?
-Ericet akarom vissza vinni a családhoz.
-Ő nem családotok része.
-Igazából anyád se család tag. -mondta Sam.
-De ide se tartozok. -sétált elő Mary.
-Te mit keresel itt? -kérdezte Dean idegesen.
-Jöttem visszavinni a kedvencemet.
-Maya fogd Ericet és menjetek! -mondta Andy.
-Gyere. -ragadta meg Maya a kezemet.
Elkezdtünk futni.
-Gyere! -sietett előre Mays.
Végig szaladtunk egy véget nem érő folyosón, majd le egy lépcsőn, ahova Maya leért majd ajtót nyitott.
-Ide gyere be. -nyitotta ki Mays.
-Mit csináljak itt?
-Várj! Megoldjuk. Elküldjük a többiekkel.
-Rendben. Le is pihenhetsz. Van lent net, tv ötszáz csatornával. Van lent fürdő, hifivel és hidromasszázssal. Van lent minibár nyugi csak üdítőkkel, és rengeteg kaja. Minden nagyjából 1 hónapig elé. Ja és van lent tusfürdő, sampon meg minden ami kellhet.
-Köszönöm. -ölelt át.
-Ja Eric. Minden rendben lesz.
-Köszönök mindent. Öhm... maradhatok?
-Mármint?
-Veletek. Örökre?
-Persze.
-Biztos?
-Soha nem hazudnék neked. Ha kell valami írj.
-Oksi. Köszönöm.
Maya bezárta az ajtót. Öntöttem magamnak egy pohár vizet majd lefeküdtem bekapcsoltam a tv-t és elnyomott az álom.
Mary szemszöge
Ott vagyok most ahol minden elkezdődött. Itt csaltam meg a gyerekeim apját. Ekkor lettem Mayával terhes, aki még mai napig Johnt hiszi apjának, amiben lehet valami. Hiszen teljesen olyan, mint Dean. Önfejű, makacs a saját útját járja. Mindent úgy csinál, ahogy ő szeretné. Bármelyik srácot megkaphatná, de ő csak egyet akar. Aki jelenleg Andy, de kitudja meddig hiszen Ericre ragyogó szemmel néz. Látom rajta, hiszen vele voltam tizenöt évig minden nap. John-nal megromlott a házaságunk majd az emberi kapcsolataink is. Ő lelépett én meg megijedtem és elmenekültem. Aztán hagytam őket Deanre aki tizenkilenc évesen két önfejű kamaszért felelt. Egyedül volt gondolom, hogy szüksége lett... szükségünk lett volna rám. De kudarcot vallottam, mint anya.
YOU ARE READING
Let Him Burn
Mystery / ThrillerTeljesen átlagos családi életet éltünk, amíg egy nap egy költöztünk egy bunkerbe, ahol egyedül maradtam a tesómmal, és egy magánnyomozó céget alapítottunk. Ami teljesen jól működött, eddig az ügyig. Amivel teljesen megváltozott az életünk. És nem m...