Maya szemszöge
Kiszaladtam az épületből, és felhívtam Andyt.
Maya! -vette fel. -Hajnali két óra van, és aludtam.
-Ide tudsz jönni?
-Hova ide?
-Tudsz jönni vagy nem? Küldök koordinátákat.
-Persze megyek.
-Köszönöm.
Gyorsan elküldtem Andynek a koordinátákat. Aztán elindultam megkeresni Deant. Ekkor láttam, hogy egy árny suhan el előttem. Megálltam egy pillanatra, de úgy gondoltam, hogy jobb, ha elkezdem követni.
Egy kis sötét folyosón futott végig. Majd megállt és elkezdett telefonálni, franciául, amiből semmit nem értettem. Miután letette a telefont elindult másfelé.
Léptei egyenesen a lépcsőházba vezettek. Francba! -gondoltam magamban- lépcsőházban nehéz észre vétlenek maradni. De nem megoldhatatlan. Bementem utána, és lépcső fordulókat vártam. Majd futottam föl. Szerencsére egy idő után már csak egyenesen mentek a lépcsők. Ahogy egyre feljebb értünk hallottam, hogy egy helikopter rotorja halkul el a tetőn. Még mielőtt kilépett volna az ajtón megszólaltam.
-Eric? Mit csinálsz?
-Mondtam, hogy lelépek.
-Nem hagyhatsz itt. Gyere vissza velünk és beszéljük meg.
-Mennem kell! Ne haragudj! -gördült végig egy könnycsepp az arcán.
-Elmondod hova akarsz menni?
-Nem lehet.
-Miért? -kérdeztem aggódva.
Van egy érzésem, hogy megfenyegették, hogy ha nem megy vissza valami történik, és aggódok érte.
-Vissza kell mennem. Ne haragudj! -lépett oda hozzám, és egy csókot nyomot az ajkaimra, majd átölelt. -Ígérd meg, hogy segítesz! Otthon mindent megtalálsz. -suttogta a fülembe.
Megszorítottam a kezét. Rám mosolygott.... majd megfordult és kiment az ajtón, amit nyitva hagyott. A helikopter ajtajában Kai és Tom ült és vártak. Eric odafutott hozzájuk, és beszállt.
-Miért engedtet el? -kérdezte Dean.
-Mit tehettem volna?
-Mit mondott?
-Hogy segítsek, és, hogy otthon összetudom rakni, hogy mi történik.
-Segítünk. Gyere, menünk!
-Köszönöm.
Lefutottunk a földszintre, ahol Sam, Andy, és Eric orvosa várt.
-Hol van? -kérdezte Sam idegesen.
-Lelépett. De segítség kell neki.
-Mikor?
-Most! Menjünk már!
Beültünk az autóba, és már indultunk is. Hazaértünk, aztán négyen neki fogtunk mindent átkutatni.
-Álljatok meg! -mondta Dean. -Válljunk két felé.
-Rendben.
-Sam, May szobák, és pince. Andy te velem jössz.
Sammel lementünk a pincébe, és elkezdtünk átnézni mindent.
-Találtál valamit? -kérdezte.
-Az ég világon semmit. Még csak egy kis jelet se, ami segítene.
YOU ARE READING
Let Him Burn
Mystery / ThrillerTeljesen átlagos családi életet éltünk, amíg egy nap egy költöztünk egy bunkerbe, ahol egyedül maradtam a tesómmal, és egy magánnyomozó céget alapítottunk. Ami teljesen jól működött, eddig az ügyig. Amivel teljesen megváltozott az életünk. És nem m...