Chapter 4

21 0 0
                                    

Eric szemszöge

Ott ültem Maya mellett és egyszerűen nem tudtam, hogy hogy mondjam el neki. 

-Na ki volt? Mondd már el! -kérlelt Mays.

-Maya... nem lehet. Kérlek értsd meg! 

-Ettől félsz most igaz? Nem akarod elmondani, de rettegsz! Nem is magad miatt, hanem az utolsó munkád miatt. De rendben. Ne mondd el. Haza megyek. Elmegyek randizok Andyvel. Elmondom Deanek, hogy leléptél, és hogy ne keressen. Majd jössz, amikor akarsz. Az ajtónk nyitva lesz. -indult el visszafelé. 

-Te voltál az utolsó munkám! 

-Mi? Hogy érted? 

-Rólad kellettek volna adatok, de azt mondtam, hogy nem és ott hagytam őket. És megértem, hogy ha Andyvel akarsz lenni. Sokkal kiegyensúlyozottabb és sokkal megbízhatóbb, mint én. 

Ekkor egy árny suhant el előttünk. 

-Ez mi volt? -ugrott fel Mays. 

-Nem tudom. 

-Gyere menjünk! -fogta meg a kezem.  -Az úton van egy motor. 

Visszafutottunk az elvileg ott lévő motorhoz. 

-A francba! Eric eltűnt! 

-Khm! Maya! 

-Mi van? 

-Nézz már ide! -támaszkodtam a motorra. 

-Ja. Upszi. -futott oda hozzám. 

-Mehetünk? 

-Aha. 

Szorosan átöleltem, és elindultunk. Szerintem az árny, az a volt csapatomból volt valaki. Valaki engem követ. Hátra fordultam és megláttam egy ismerős arcot. Aki egyre közelebb és közelebb ért hozzánk. Maya nem ment a maximális sebességgel. Előre nyúltam és lelöktem a kezét, hogy tudjak én vezetni. Maya rájött, hogy baj van átvette a kormányt és teljes sebességgel ment. Visszaértünk a bunkerbe, de ekkor Dean állt előttünk kissé dühösen. 

-Maya?! Beszélhetnénk? 

-Szia, Dean! Mizu? -tette le a sisakot. 

-Maya? 

-Sam! -kiáltotta el magát. 

-Én megpróbáltam mindent. Bocsi. 

-Nem baj. Azt hiszem, hisszük, hogy valaki követett minket Eric régi csapatából. 

-Maya!- jelent meg Andy a garázsba. -Valaki itt áll az ajtóba, és próbál bejönni.

-Hogy mi? Mutasd? -akadt ki Maya. 

Odamentünk a monitorokhoz. Megláttuk az embert a kamera előtt. 

-Francba! -mondta Dean. -Ezzel kezdeni kell valamit. 

-Szerintem hagyjuk ott. Jó ajtó dísz lenne belőle. -nevetett Sam.

 -Kiállsz mellé? -nézett az öccsére Dean dühösen. 

-Öhm! Befogtam! -hagyott ott minket Sam. 

-Majd én megoldom! -mondtam. 

-Eric? -nézett rám értetlenül May. 

-Mennem kell. Bocsi. Én hoztam ezt rátok. 

-Mi? Eric, várj már! 

Elfutottam átöltözni. Maya és Andy rohant utánam. 

-Kérlek. Hadd segítsünk! -mondta Andy.

-Nem tudsz! Maradjatok bent! Nem akarlak titeket veszélybe sodorni. 

-Eric! -állt be elém Maya. -Nem mehetsz ki. Egyedül nem! 

Segítség kérően néztem Andyre. Aki csak ingatta a fejét, hogy Mays mellett áll. Basszus én tudom, hogy ki ez az ember és nem kéne, hogy belekeveredjenek ebbe.

 -Kérlek! Ő veszélyes! -találtam meg végre az öltönyt amiben dolgoztam. 

Maya leült az ágyamra és csak értetlenül ingatta a fejét. 

Felöltöztem megkötöttem a nyakkendőmet. 

-Jó ez így? 

-Gyűlöllek? -mondta Mays. 

-Miért? -kérdeztem meglepődve. 

-Kérlek ne menj ki oda! -kérlelt Andy is. 

-Megcsinálom! -hagytam ott őket. 

Még sose voltam ennyire biztos. Semmiben, mint most, hogy én ezt egyedül akarom elintézni. 

-Oldd meg! -nyitotta ki Dean az ajtót. -Ha már miattad van itt!  -csukta be. 

Köszönöm Dean. Igazán segíthettetek is volna. Egyedül Mayst nem akartam bele keverni ebbe az egészbe. De nyugodtan még zárd is be, hogy menekülni se tudjak. 

Maya szemszöge

Dean kizárta Ericet. Andyvel és Sammel bezártuk magunkat a megfigyelő szobába, míg Dean kint dühöngött. Nagyon izgultam Ericért, hogy vajon mit tervez, mit akar csinálni. 

-Nézd ott van! -mutatott az ajtót figyelő kamerára Sam. 

-Ott meg az aki követett. 

-Csak látjuk vagy halljuk is? 

-Benyomom a hangot! -álltam fel. 

Ekkor feltűnt Eric előtt a másik ember és ököllel orrba vágta. 

-Tom! Miét követtél? Kérlek menj el, és ne kelljen bántanom téged. 

-Késő! Az ellenséggel összeálltál. 

Eric szemszöge

Soha semmiben nem voltam még ennyire biztos, mint abban, hogy Mayst meg kell védenem. De nem úgy, hogy közben vadásznak rám és figyelnek. Én nem ijedek meg ettől tudom, hogy hogyan kell ettől eltávolodni. Nekem is ez volt a munkám, tudom, hogy kell megvédeni magam, de nem akarom, hogy mások is sérüljenek. Tom elővette a fegyverét és rám célzott. 

-Tom? Mit akarsz? 

-Bosszút állni, azért amiért elhagytál minket. 

-Tom... ezt kérlek... kérlek beszéljük meg. 

-Nincs itt semmi megbeszélni való. Véget akarok ennek vetni. 

-Hé! -hallottam meg Maya hangját. -Tedd le! -kiáltott rá. 

-Nem! 

-Tedd le!

Ekkor elsült a fegyver. 

-Mennem kell! -mondta Tom beült a kocsijába és elhajtott. 

Értetlenül néztem Mayre, hogy mi volt ez. Nem igazán értettem, hogy ez mi , meg, hogy Tom miért tette ezt. 



Let Him Burn Where stories live. Discover now