Eric szemszöge
Tom elhajtott, én meg bementem és becsaptam magam után az ajtót. Nem akartam elmondani, hogy tudom miért volt itt. Vissza kellett volna vinnie és csak hálás lehetek, hogy nem tette meg. Nagyon sok elvarratlan száll van még ott számomra, amit most még nem tudok megtenni.
-Eric! -futott Maya utánám. -Eric! Kérlek! Várj már meg!
Berohantam az egyik szobába és magamra zártam az ajtót. Annyit hallottam, hogy dörömböl valaki, de nem akartam kinyitni. Magányra volt szükségem.
Valami különös érzés fogott el. Nem tudtam megmagyarázni, de ilyet még nem igazán éreztem. Lehet, hogy csak a túl sok stressz... izgalom... szorongás akar valamit jelezni. Lehet ideje lenne őszintének lennem. Vagy kicsit leszállni Mayről... nyilván való, hogy Andy oda-vissza vannak egymásért.
Miközben ezen merengtem egyszer csak kinyílt az ajtó. Most vagy soha gondoltam, és összeszedtem minden bátorságomat. El kell kezdenem őszintének lenni.
Maya egyre közelebb ér hozzám.
-Beszélnünk kell! -kezdtem bele a mondandómban.
-Hallgatlak! -ült le Mays.
-Szerintem ezt még nem tudod.
-Mit? -mosolygott rám. Pontosan tudom, hogy összefogom törni.-El kell mondanom, hogy miért vagyok itt.
-Eric... mond már! Csak nem lehet olyan rossz!
Elszégyeltem magam. De lehet. Hidd el, hogy lehet.
-Nekem-sóhajtottam. -Ez az egész kalandunk egy ügynek indult, és tudom, hogy hülyeség volt azt hinnem, hogy ez soha nem derül ki, és betudok közétek illeszkedni, mint barát.Hogy őszinte legyek beléd szerettem, de látom, hogy Andy mennyire oda van érted, de tartja a távolságot, hiszen lefeküdtél velem még az elején és ezt mindenki tudja. Mays ugyanaz a munkánt. Megfigyelünk és ki ismerjük az embereket.
-Eric, ezzel mi akarsz mondani?
-Nekem nem kéne itt lennem. Sajnálom, hogy nehezítettem az életed. Visszamegyek a régi csapatomhoz. Megyek összepakolok. -álltam fel, és mentem el Maya mellett.
Aki a kezem után kapott.
-Sajnálom. Mennem kell!
-Magyarázd meg!
-Mit?
-Miért kevertél ebbe bele engem is? Mi volt az az ok, amiért minket is bele kevertél?
-Titok. Nem mondhatom el. -hagytam ott és elindultam pakolni.
Dean szemszöge
Eric elviharzott mellettünk.
-Ennek mi baja? -kérdezte Sam.
-Mit tudom én. -rántotta meg a vállát Sam. -Hagyd, hogy ketten elintézzék.
Maya kijött hozzánk.
-Visszaakar menni. Mi... én csak egy ügy voltam.
-Hogy mi?
-De belém szeretett, és most megszakad a szíve, hogy itt hagy. Hol van Andy? -hagyott ott minket.
-Miért keresed Andy? -kérdeztem.
-Csak... csak beszélnem kell vele.
-Jó jó!
Andy szemszöge
Nem maradtam ott végig nézni a drámát, inkább bejöttem a szobámba takarítgatni. Nem csak azért, mert csalódtam Ericben, hogy Maya csak egy ügy lett volna neki. Hanem már nem tudom titkolni az érzéseimet Maya iránt. A ruháimat pakolgattam el, amikor kopogtak.
-Andy! -hallottam meg May hangját.
-Szia! -mosolyogtam rá, úgy hogy zavarban voltam.
-Eric lelépett... és azt mondta, hogy szeretsz engem. Ez igaz?
-Mondott még valamit?
-Csak annyit, hogy látja, mit érzel. És nem akar neked rosszat.
-Igaza van... Pont az érzem irántad, amit mondott. Csak amíg itt volt... nehéz volt... nehéz volt az látni, hogy mennyire jól elvoltatok. Hogy mennyire jól érezted magad vele. Meg minden. Azt hittem Ericnek tényleg szüksége van rád.
-Azt hiszem szüksége van ránk. De ő úgy döntött, hogy most csak játszik velünk. És az ügye ránk vagyis rám irányult. Miattam jött el eddig.És tudod tényleg azt hittem, hogy lehet köztünk bármi.
Ekkor megcsörrent Maya telefonja.
Eric
-Mit akar? -néztem Mayara.
-Nem tudom. Szerinted felvegyem?
-Bajod nem lehet belőle!
-Uh! Várj! -rohant el.
-Maya mi van? -szaladtam utána.
-Dean, Sam. Letudják nyomozni.
Odaértünk hozzájuk.
-Eric hív!
-Vedd fel! -mondta Sam. -És hangosítsd ki.
-Szia! -hallottuk Ericet.
-Mit akarsz? -kérdezte Mays.
-Segítséget.
-Eric... ezt most te sem gondolod komolyan. Azok után amiket tettél velem, velünk majd felhívsz egy húsz perc múlva, hogy segítség kell. Szerinted mit csinálok?
-Ugye, tudod, hogy nem a régi csapatomhoz megyek. Amúgy meg csak a pénzemet ott hagytam átutalnád a kártyámra.
-De Eric... a kártyád le van tiltva.
-Feloldattam. Meg vannak a kapcsolataim újra él. Kérlek utald át.
-És hova mész?
-Nem tudom. Köszönöm. Szia! Khm... szeretlek.
-Eric... -de csak kinyomta a telefont. -A franba! -dobtam el a telefont.
-Nyugi! Bemértem.-mosolygott rám Sam.
-Jó! Megyek pakolni. Imádlak! -rohant el. -Andy! -futott vissza és kézen ragadott. -Gyere már!
Összekapkodtunk mindent amit kellhet. Bezártuk a bunkert és elindultunk megkeresni Ericet.
YOU ARE READING
Let Him Burn
Mystery / ThrillerTeljesen átlagos családi életet éltünk, amíg egy nap egy költöztünk egy bunkerbe, ahol egyedül maradtam a tesómmal, és egy magánnyomozó céget alapítottunk. Ami teljesen jól működött, eddig az ügyig. Amivel teljesen megváltozott az életünk. És nem m...