Chapter 14

2 0 0
                                    

Dean szemszöge

Beértünk az épületbe, végig mentünk egy hosszú folyosón, majd mindenkit megállítottak egy ajtónál. Maya Sam és köztem állt. Maya rám kacsintott majd, ahogy kinyíltak az ajtók magabiztosan beléptünk.

-Dean Smith! Harmincöt éves. Texas államban született amerikai lakos, aki egy csak egy érettségivel rendelkezik és ezen kívül egy törvény által nem beszámítható magánnyomozói diplomával.  Helyes? Kérem válaszoljon. -lépett ki a sötétből egy ügynök.

-Miért kéne erre válaszolnom?

-Igen vagy nem.

-Igen. 

Maya szemszöge

-Egy ilyen fiatal kis hölgy, miért van ebben a veszélyes szakmában.

-Az olyanok miatt, mint maga.

-Mi a baj az olyanokkal mint én.

Ekkor valami olyasmi történt amire senki nem számított bejöttek és felállítottak az asztaltól. Ki lökdöstek a folyosóra.

-Akkor játszunk. -lépett oda hozzám Tom. -Ericet hozzátok ide.

-Mit akarsz? -sziszegte Dean.

-Az idősebbik Smith maradjon már csendben.

Ekkor Eric odalépett elém és folytak a könnyei. Az bal szemöldökétől vért folyt végig az arcán. Remegett.

-Eric. -fogtam meg a kezét.

-Jól vagyok.

A kezeit hátra rántották. Eric felszisszent. Látszott az arcán, hogy fáj neki. Elindultak vele és Andyvel egy cellához, ahova bevitték őket. Deant Mary mellé állították . Sam rám kacsintott. Egy cellába kerültünk.

-Mi a terv? -néztem Samre.

-Szerinted innen meglehet szökni? -futott neki az ajtónak. -Ah, meg se rezzent.

Mivel elsőre nem sikerült ezért Sam természetesen még ötvenszer megpróbálta.

-Hagyd már abba! -ordítottam rá. -Itt vagyunk egy megerősített börtönben, akár hányszor mész neki az ajtónak nem fog kinyílni vagy kiesni a helyéről.

-Rúgj bele!

-Mit érünk vele?

-Kérlek.

-Jó! -rúgtam bele az ajtóba és az kidőlt. -Mi?

-Szívesen! -sétált ki mellettem Sam.

-Hogy csináltad?

-Maya Smith gyere már.

-Szuper. Mi kint vagyunk és a többiek?

-Akkor megszökünk és majd felszereléssel visszajövünk.

-Jó! És hol jutunk ki?

Körül néztünk és mindenhol csak a nagy beton falak voltak.

-Fenébe! Sam nem jutunk ki, attól, hogy a plafont nézed.

-Nem a plafont nézem. Ott van egy nyitott ablak. Gyere! -húzott fel.

-Mi?

-Ott kimész. Aztán vagy segítesz kimenni vagy ki találunk valamit.

-Jó.

-Gyere, segítek.

Sikerült elkapnom az ablak keretet és kimásznom. Megfordultam meg fogtam Sam karját.

Let Him Burn Where stories live. Discover now