Sam szemszöge
Eric lehajtott fejjel sétált Maya mellé.
-Mit kerestek ti itt?
-Tudtad, hogy keresni foglak, igaz? -kérdezte Mays mérgesen.
Eric rábólintott.
-Ellenünk vagy? -futottak könnyek Maya szemébe.
Eric lenézett a földre és nem szólt semmit.
-Ellenünk vagy? -ordított rá Dean.
Eric hátat fordított nekünk és elsétált.
-Látod, ennyire állt mellétek. -kezdte Mary. -Annyira szánalmas életet él, hogy nem tudja eldönteni hova csapódjon. Nálunk nem találja a helyét, mert nem akar tanulni. Nálatok meg ah, semmit nem tanul. Szeretetből nem lehet ebben a szakmában szintet lépni. Mint, ahogy látszik ti sem fejlődtök... semmit.
-Szerintem menjünk! -jött vissza Kai Erickel, akinek a kezei meg volt kötve.
Beültünk mi is az autóba. Maya Dean vállára dőlt, én pedig oda húzta magamhoz a kezét. Maya az ablakon nézett ki.
Maya szemszöge
Nagyon nehéz időszakot élünk át jelenleg, mind a hárman. Most hullott szét a családunk, és mindenünk. Egy nagyon nehéz ügyet próbáltunk megoldani. Gyilkossági ügyben nyomozzunk. Mi vagyunk a család utolsó esélye, hiszen már a helyi rendőrség, és az FBI se talált semmit. Hetvenkét órája nem aludtunk. Fáradtak voltunk, már nem láttunk ki se a papírmunkából, se semmiből. Sam egy széknek támaszkodva küzdött az álmossággal. Dean a falnál ült és nézett ki a fejéből, én az asztalnál vártam végre, hogy visszajelezzenek, ez az ami miatt nem aludtunk. A telefon még mindig nem csörgött.
Sam már nem nagyon bírta. Egy napot se bírt ki ébren... ez a három már számára ember feletti teljesítmény.
-Feküdjünk le! -állt fel Dean.
-De a telefon. Dean ez valaki másnak fontos.
-Nem szabad mások miatt az egészségünket kockáztatni.
-Ezt pont te mondod?
-Maya, kérlek ne veszekedjünk. Gyere aludjunk.
-Dean.
-Már alig állsz te is a lábadon. Kérlek,feküdjünk le.
-Rendben.
Bementem a szobámba és elnyomott az álom. A riasztóra riadtam fel egy pár órával később.
Kirohantam a szobámból. Sam és Dean leütve feküdt. Oldalra néztem a falra és fel volt írva Kai neve.
-Hol vagy? -vettem ki Dean kezéből a fegyvert.
-Találj meg! -szólt a hangos bemondóba.
A kezembe volt a távirányító, amivel az ajtókat kezeljük. Rázártam az ajtót, és gyorsan odafutottam.
-Engedj ki! -ütötte az ajtót.
Ami a legnagyobb meglepetésemre kinyílt.
-Szia! -mosolygott rám.
-Kai, mit akarsz?
-Már megszereztem. -hagyott ott.
-Kai! -rohantam utána.
YOU ARE READING
Let Him Burn
Mystery / ThrillerTeljesen átlagos családi életet éltünk, amíg egy nap egy költöztünk egy bunkerbe, ahol egyedül maradtam a tesómmal, és egy magánnyomozó céget alapítottunk. Ami teljesen jól működött, eddig az ügyig. Amivel teljesen megváltozott az életünk. És nem m...